معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

راه‌یابی فرهنگیان استان به مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی و دبیر کمیته همکاری حوزه‌های علمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از راهیابی همکاران فرهنگی استان به مرحله نهایی ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
راه‌یابی فرهنگیان استان به مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران، سید‌ مجتبی هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه اظهار کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی شهر مشهد مقدس در دو بخش آوایی‌(حفظ کل، حفظ 10جزء، قرائت تحقیق) و پژوهشی‌(نهج‌البلاغه، روش تدریس احکام) به صورت مجازی در حال برگزاری است.

او افزود: در مرحله مقدماتی بعد از ارسال آثار فرهنگیان منتخب استانی به دبیرخانه مسابقات کشوری و بعد از فرایند داوری، دو تن از همکاران رحمان رحیم‌خانی در رشته نهج البلاغه و مجتبی قدبیگی در رشته حفظ 10 جزء توانستند به مرحله نهایی مسابقات راه یابند.

هاشمی با اشاره به آیه 32 از سوره مائده که مى‌فرماید: «من احیاها فکانما احیى الناس جمیعا»؛ هر کس، انسانى را از مرگ رهایى بخشد، چنان است که گویى همه مردم را زنده کرده است، تصریح کرد: ساختن و هدایت یک فرد مساوى زنده کردن همه افراد جامعه است و جامعه فرهنگیان هر چه بیشتر با قرآن مأنوس شوند نقش خود را در تعلیم و تربیت بهتر انجام خواهند داد.

او ضمن آرزوی موفقیت برای فرهنگیان راه یافته به مرحله نهایی مسابقات عنوان کرد: مرحله نهایی این دوره از مسابقات به صورت ارتباط آنلاین(برخط) 14 الی 16 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار