شب خاص در فوتبال اروپا؛ طلسم 22 ساله شکسته می‌شود؟

تهران (پانا) - تیم‌های ملی فوتبال اسلواکی و بلغارستان امشب در حالی دیداری دوستانه را برگزار خواهند کرد که این بازی می‌تواند برای بلغارستان پیش از دیدار با روسیه و فرانسه خاص باشد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
شب خاص در فوتبال اروپا؛ طلسم 22 ساله شکسته می‌شود؟

در بین یکی دیگر از 5 بازی دوستانه‌ ملی که قرار است امشب در فوتبال جهان برگزار شود، یکی دیگر از بازی‌ها می‌تواند خاص بوده و با طلسم شکنی همراه باشد.

ساعت 20:30 در شهر « رید ایم اینکرایس » تیم‌های ملی بلغارستان و اسلواکی که در اتریش اردو زده‌اند در حالی پس از 15 سال در دیداری دوستانه به مصاف هم خواهند رفت که این دیدار می‌تواند برای بلغارستانی‌ها خاص باشد و در روزهای بد فوتبال ملی این کشور، با طلسم‌شکنی شوک مثبتی به شاگردان یاسن پتروف خواهد داد.

بلغارستان و اسلواکی تاکنون 3 بار در تاریخ به مصاف هم رفته‌اند که هیچ یک از این بازی‌ها با تساوی به پایان نرسیده است و هر 3 بازی دوستانه بوده است و خبری از تقابل رسمی در تاریخ دیدارهای روبروی دو تیم نیست. اما در حالی که دو بازی آخر با برد اسلواکی به پایان رسیده است، آخرین و به عبارت دیگر تنها برد تاریخ بلغارستان مقابل اسلواکی به 22 سال قبل برمی‌گردد، جایی که بلغارستان در اولین دیدار تاریخش مقابل اسلواکی به پیروزی 2 بر صفر رسید.

حالا سرمربی 52 ساله بلغارستانی در حالی تیم ملی فوتبال کشورش را راهی این بازی خواهد کرد که امیدوار است هم طلسم 22 ساله را بشکند و هم پیش از روبرو شدن با روسیه و فرانسه در بازی‌های دوستانه دو هفته آینده، به روزهای بد تیم ملی فوتبال بلغارستان پایان دهد. آنها در 5 بازی آخری که انجام دادند بدون برد از زمین خارج شده‌اند و همین روند باعث شده تا این تیم به رنکنیگ 71 فیفا سقوط کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار