انتخابی یورو ۲۰۲۰

قهرمان با ناکامی استارت زد؛ انگلیس و فرانسه تاریخ‌سازی کردند

تهران (پانا) –در شب توقف خانگی پرتغال و کریس رونالدو، تیم‌های ملی انگلیس و فرانسه با اقتدار پا به مسابقات انتخابی یورو 2020 گذاشتند.

کد مطلب: ۹۰۳۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
قهرمان با ناکامی استارت زد؛ انگلیس و فرانسه تاریخ‌سازی کردند

در دومین شب از هفته اول مرحله انتخابی یورو 2020، هفت بازی آغاز شد.

در مهم‌ترنی بازی امشب که از گروه A برگزار شد، انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن مقابل جمهوری چک با نمایش خیره کننده رحیم استرلنیگ به پیروزی قاطع 5 بر صفر رسید تا اولین برد تاریخ انگلیس مقابل جمهوری چک ثبت شود. پیش از این دو تیم تنها یکبار در سال 2008 با هم بازی کرده بودند که کارشان با تساوی تمام شده بود.

استرلینگ در این بازی با گلزنی در دقایق 24، 62 و 68 هت تریک کرد تا مرد اول این میدان باشد. هری کین در دقیقه 2+45 از روی نقطه پنالتی دیگر گلزن انگلیس در این شب رویایی بود، ضمن اینکه گل پنجم سه شیرها در دقیقه 85 توسط مدافع جمهوری چک به ثمر رسید.

در سایر بازی‌های این گروه، بلغارستان در دیدار با مونته‌نگرو به تساوی یک بر یک رضایت داد.

از گروه B، پرتغال در جدال با اوکراین در حالی که رونالدو در ترکیب پرتغال بود با تساوی بدون گل متوقف شد.

لیتوانی هم در خانه‌ی لوگزامبورگ تن به شکست 2 بر یک داد.

در گروه H، فرانسه در دیداری خارج از خانه مقابل مولداوی به پیروزی شیرین 4 بر یک رسید. گریژمن (24)، واران (27)، جیرود (36) و ام باپه (87) گلزنان خروس‌ها در این شب بودند که اولین برد فرانسه مقابل مولداوی را در اولین تقابل تاریخ رقم زدند.

در سایر بازی‌های این گروه، آندورا در دیدار با ایسلند تن به شکست 2 بر صفر داد و آلبانی هم در جدال با ترکیه با همین نتیجه شکست خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار