لیگ ملت‌های اروپا؛ سند سقوط آلمان با شاهکار هلند امضا شد

تهران (پانا) –با نتایج بدست آمده در شب دوم از هفته پنجم لیگ ملت‌های اروپا هلند شانس بالای برای حضور در نیمه نهایی پیدا کرد و آلمان به دسته دو سقوط کرد. دانمارک هم با برد شیرین در خانه‌ی ولز به دسته اول راه یافت.

کد مطلب: ۸۷۰۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
لیگ ملت‌های اروپا؛ سند سقوط آلمان با شاهکار هلند امضا شد

دومین شب از هفته پنجم لیگ ملت‌های اروپا با برگزاری 7 بازی ادامه پیدا کرد.

در مهم‌ترین بازی امشب هلند برای زنده نگه داشتن شانس صعودش به نیمه نهایی دسته اول در گروه یک میزبان فرانسه بود و توانست با گل‌های واینالدوم در دقیقه 44 و ممفیس دپای از روی نقطه پنالتی در دقیقه 96 به پیروزی 2 بر یک برسد تا شانس صعود به نیمه نهایی را زنده نگه دارد.

با این نتیجه هلند اگر دوشنیه شب حتی یک تساوی هم از آلمان بگیرد بالاتر از فرانسه قرار می‌گیرد و به نیمه نهایی خواهد رسید. اما این نتیجه برای آلمان هم شب تلخی را رقم زد؛ با پیروزی هلند مقابل فرانسه آلمان به دسته دو سقوط کرد و در هفته آخر باید دیداری تشریفاتی را برگزار کند.

حساس‌ترین بازی دسته دوم در گروه چهار، ولز صدرنشین گروه مقابل دانمارک رده دومی قرار گرفت و تن به شکست دو بر یک داد تا این دانمارک باشد که از این گروه راهی دسته اول شود. از گروه چهار پیش از این سقوط ایرلند به دسته سوم قطعی شده بود.

در گروه یک، اسلواکی برای فرار از سقوط مقابل تیم صعود کرده اوکراین ایستاد و به برد غیرقابل پیش‌بینی 4 بر یک دست یافت تا در هفته آخر دیدار مرگ و زندگی را با جمهوری چک برگزار کند.

در دسته سوم و از گروه سه هم دو بازی برگزار شد که هر دو بازی نتیجه مشابه داشت. مهم‌ترین بازی در قبرس بود، جایی که این تیم برای زنده نگه داشتن شانس صعودش میزبان بلغارستان بود اما در دقیقه 89 دروازه‌اش باز شد تا با تساوی یک بر یک متوقف شد.

اسلوونی هم برای فرار از سقوط به مصاف نروژ رفت؛ این تیم هم مانند قبرس در دقایق پایانی گل خورد و با تساوی یک بر یک از زمین خارج شد تا با این نتایج رقابت نروژ و بلغارستان برای صعود به دسته دو ادامه داشته باشد و اسلوونی راهی دسته چهار شود.

اما در دیدارهای امشب گروه چهار از دسته چهارم اوج حساسیت به بازی‌ها رسیده بود، جدال تیم‌های شش امتیازی جبل الطارق و ارمنستان با برد 6 بر 2 ارمنستان تمام شد و این تیم شانس خود برای صعود را زنده نگه داشت.

مقدونیه صدرنشین گروه هم برای نزدیک شدن به صعود میزبان تیم ته جدولی لیختن اشتاین بود و با برد 2 بر صفر به یک امتیازی حضور در دسته سه رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار