نگاهی به دیدار دوستانه امروز جهان فوتبال

دستور ویژه به شوچنکو؛ طلسم 24 سال را بشکن

تهران (پانا) - امشب در جهان فوتبال 5 بازی دوستانه بین تیم‌های ملی برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی‌ها اوکراین با آندری شوچنکو بدنبال شکست طلسم 24 ساله است.

کد مطلب: ۱۱۸۹۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دستور ویژه به شوچنکو؛ طلسم 24 سال را بشکن

با آغاز ماه ژوئن فیفادی این ماه هم آغاز شده و امشب در دومین روز از فیفادی این ماه قرار است 5 بازی در شهرهای آندورا لا ولا، کایبان‌پارک، بروکسل، دنیپرو و البلیده برگزار شود.

در اولین بازی امروز ساعت 20:30 دو بازی به صورت همزمان در قاره اروپا برگزار خواهد شد. ایرلند که 18 ماه است در هیچ دیدار رسمی و دوستانه برنده نشده مهمان تیمی است که وضعیت بدتری از خودش دارد. آنها باید به مصاف آندورا بروند که 19 ماه است در هیچ بازی رسمی و دوستانه برد نداشته‌اند. تیم ملی فوتبال سوئیس هم که 5 بازی آخرش را با برد تمام کرده است، برای مرور کارهای تهاجمی به مصاف تیم ملی لیختن اشتاین خواهد رفت.

سپس تیم ملی ترکیه که در آلمان اردو زده است، به مصاف تیم بحران‌زده مولداوی می‌رود؛ تیمی که در 2 سال اخیر هیچ کدام از دیدارهای دوستانه یا رسمی خود را با برد تمام نکرده است.

ساعت 23:15 هم دو بازی به صورت همزمان برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین بازی دوستانه امشب، بلژیک صدرنشین رنکنیگ فیفا برای حفظ طلسم 19 ساله روبروی تیم ملی فوتبال یونان قرار می‌گیرد. در بازی همزمان همزمان اوکراین با سرمربیگری آندری شوچنکو پس از تساوی مقابل بحرین به مصاف ایرلند شمالی خواهد رفت، دیداری که برای اوکراین جنبه انتقام در یورو 2016 را دارد، آنها امیدوار هستند بتوانند پس از 24 سال ایرلند شمالی را شکست دهند.

اما در آخرین بازی امشب دو تیم آفریقایی به مصاف هم خواهند رفت. الجزایر با حضور تمام ستاره‌هایش در دیداری خانگی روبروی تیم ملی موریتانی قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار