بازدید معاون وزارت آموزش و پرورش از حوزه‌های امتحان نهایی شهرقدس

شهر قدس (پانا)-آموزش به روش کپسولی، یعنی آموزش مفاهیم اصلی وساختاری به صورت خلاصه ومفید تا زمان رفع محدودیت‌های برگزاری کلاس‌های حضوری موثر است.

کد مطلب: ۱۱۸۸۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون وزارت آموزش و پرورش از حوزه‌های امتحان  نهایی شهرقدس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این بازدیعلیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش محمد صیدلو مدیرکل، بهروزهاشمی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و صادق محمدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس نیز حضور داشتند.

علیرضا کمرئی، ضمن بازدید از حوزه‌های امتحانات نهایی در خصوص کیفیت بخشی آموزش به روش غیر حضوری و تناسب سطح دشواری سؤالات با آموزش مجازی، حضور وغیاب معلمین در آموزش مجازی و درصد یادگیری مطالب با تعدادی از فرهنگیان و دانش‌آموزان به تبادل نظر پرداخت.

همچنین او و هیئت همراه در ادامه از حوزه‌های تصحیح اوراق امتحانات نهایی شهرستان قدس بازدید کرد و در روند تصحیح برگه‌های امتحانی دانش‌آموزان قرار گرفت و به بررسی دو دسته از برگه‌های تصحیح شده دانش‌آموزان منطقه پرداخت.

او افزود: آموزش برخی از دروس از طریق فضای مجازی دشوار است به همین دلیل تعدادی از دانش‌آموزان در دروس تحلیلی که نیازمند تعامل دو طرفه معلم و دانش آموزان است، دچار نقص در یادگیری شده‌اند و افت در این دروس قابل پیش‌بینی است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: آموزش به روش کپسولی، یعنی آموزش مفاهیم اصلی وساختاری به صورت خلاصه ومفید تا زمان رفع محدودیت‌های برگزاری کلاس‌های حضوری موثر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار