نماینده مجلس دانش‌آموزی شهرستان‌ های استان تهران مطرح کرد

جهاد روشنگری، رسالت اصلی معلمان برای نسل جوان

شهرقدس(پانا) - رئیس مجمع دانش‌آموزی شهرستان قدس گفت رسالت امروز کادر آموزشی در آموزش‌های مجازی، روشنگری و تبیین دستاورد‌های ۴۳ ساله انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نوجوان است.

کد مطلب: ۱۲۵۴۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
جهاد روشنگری، رسالت اصلی معلمان برای نسل جوان

محمدجواد ماهر، نماینده مجلس دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران و دانش‌آموز پایه دوازدهم آموزش و پرورش شهرستان قدس در گفت و گو با پانا، ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: ماحصل کاری معلمان زحمتکش پس از ۱۲ سال کار تربیتی و آموزشی، این است که دانش‌آموزی در تراز انقلاب اسلامی و مطابق با گام دوم آن تحویل جامعه دهند.

او افزود: نتیجه دستگاه عظیم آموزش و پرورش، باید تعلیم و تربیت انسانی بر مبنای تفکر اسلامی باشد؛ تربیت اسلامی نیز باید در سطوح متفاوت دارای هویت های دینی و معنوی، ملی و آشنا با مهارت ها و سبک زندگی باشد.

محمد جواد ماهر بیان کرد: رسالت معلمی، تداوم بخش رسالت انبیأ الهی است؛ انسان سازی ارزشمند ترین شغل در جامعه است که با هیچ یک از گروه‌ها و اقشار دیگر قابل قیاس نیست.

رئیس مجمع دانش آموزی شهرستان قدس ضمن تأکید بر جایگاه معلم در تربیت دانش‌آموزان گفت: حضور بنده و دیگر دانش‌آموزان در تشکل های مختلف دانش‌آموزی، مرهون تلاش‌ها و فداکاری‌های این مجاهدان عرصه آموزش است؛ یقیناً اگر زحمات آنان نبود، تمرین دموکراسی در مجلس دانش‌آموزی هم وجود نداشت.

او ادامه داد: معلمان آموزش و پرورش، لازم است که جهاد تبیین را بیش از پیش سرلوحه کار خود قرار دهند. دانش‌آموز امروزی، برای آشنایی با رشادت ها و غرور آفرینی های امام راحل، شهدای انقلاب و همچنین شهدای دفاع مقدس نیازمند تبیین و روشنگری است.

نماینده مجلس دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران در پایان تصریح کرد: در جامعه حال حاضر که تهاجمات فرهنگی دشمن به اوج خود رسیده و به دنبال تحریف تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است، رسالت اصلی معلمان برای نسل جوان و نوجوان که موتور محرک کشور در دستیابی به قله های اوج و افتخار هستند، تبیین دستاورد های انقلاب شکوهمند اسلامی طی ۴۳ سال است.

خبرنگاردانش‌آموز:فاطمه کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار