۳ دانش آموز از گیلان، در مرحله کشوری پرسش‌مهر برگزیده شدند

رشت ( پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان گفت سه دانش آموز از این استان در مرحله کشوری بیست و یکمین پرسش‌مهر رئیس‌جمهوری برگزیده شدند.

کد مطلب: ۱۱۸۸۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
۳ دانش آموز از گیلان، در مرحله کشوری پرسش‌مهر برگزیده شدند

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش گیلان، جمیل غریب اظهار کرد: در مرحله کشوری بیست و یکمین پرسش مهر رئیس جمهوری، مهرشاد جهانچی در دوره متوسطه دوم از هنرستان علم و صنعت لاهیجان در رشته عکاسی رتبه اول را به خود اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت ها، سپهر ساجدی در دوره متوسطه اول از دبیرستان شاهد حضرت علی اکبر (ع) شهرستان لاهیجان در رشته نستعلیق رتبه اول را به دست آورد و محمد علیپور در دوره متوسطه اول از دبیرستان شاهد حضرت علی اصغر لاهیجان در رشته سخنوری رتبه دوم را از آن خود کرد.

غریب بیان کرد: آرش پورعلیزاده و سیده زهرا حسینی در رشته شعر، سیدحسین میراکبری و مهدی دولتی هر دو در رشته وبلاگ، فاطمه محمودی، مریم خسروپسند و لیلا نیک بین هر سه در رشته داستان و فاطمه طاهری نیا در رشته تصویربرداری از فرهنگیان این استان در مرحله کشوری بیست و یکمین پرسش مهر رئیس جمهوری شایسته تقدیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در پی این فراخوان افزون بر، ۶۹ هزار دانش آموز از گیلان در دوره های دوم ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم شرکت کردند که پس از طی مراحل منطقه ای و استانی، ۱۱۹ اثر به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

افزون بر ۵۶ هزار نفر از فرهنگیان و دانش آموزان استان گیلان در بیستمین پرسش مهر رئیس جمهوری شرکت کردند که پس از داوری استانی ۷۴ اثر به دبیرخانه کشوری ارسال شد که در نهایت چهار دانش آموز و یک فرهنگی، مقام اول تا سوم کشوری را به دست آوردند. ضمن اینکه ۱۳ همکار فرهنگی شایسته تقدیر شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار