مدیرآموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

پرسش مهر رییس جمهور فرصت مناسب نهادینه ‌کردن فرهنگ پرسشگری در بین دانش‌آموزان است

اسلامشهر (پانا) - در مرحله استانی بیست و یکمین دوره جشنواره ملی پرسش مهر ریاست جمهوری، آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با کسب 82 رتبه برتر صدر نشین شهرستان های استان تهران شد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
پرسش مهر رییس جمهور فرصت مناسب نهادینه ‌کردن فرهنگ پرسشگری در بین دانش‌آموزان است

حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: در فراخوان بیست و یکمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری، 20793نفر از دانش‌آموزان شهرستان اسلامشهر شرکت کردند که ۱هزار اثر از مدارس شهرستان به دبیرخانه منطقه ارسال شد که از این تعداد، 229 اثر به عنوان آثار برگزیده به مرحله استانی راه پیدا کردند.

بنار بیان کرد: با ارزیابی آثار راه یافته به دبیرخانه استانی پرسش مهر ریاست جمهوری، آموزش و پرورش اسلامشهر با 82 اثر برگزیده، عنوان برتر شهرستان‌های استان تهران را کسب کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: پرسش مهر بیست و یکم با سوال رییس جمهور همزمان با آغاز سال تحصیلی و با توجه به تداوم وضعیت شیوع ویروس کرونا با عنوان فرزندانم برای مقابله با کرونا چطور می‌توانید به همکلاسی‌های خود یاری ‌رسانید شروع شد.

او گفت: پرسش مهر ریاست جمهور فرصتی مناسب برای نهادینه ‌کردن فرهنگ پرسشگری دربین دانش‌آموزان است. ارتقاء سطح آگاهی و روحیه مشارکت جویی، نقدپذیری و پرسشگری، ایجاد اعتماد به نفس، خودباوری و مسئولیت پذیری از اهداف مهم پرسش مهر ریاست جمهور است.

بنار تصریح کرد: دراین فراخوان همه دانش‌آموزان به غیراز پایه‌های اول تا سوم ابتدایی از آغاز سال تحصیلی تا پایان آذرماه ۹۹فرصت شرکت در پرسش مهر ریاست جمهور را داشتند.

اولین پرسش مهر رییس جمهور در سال ۷۶ از سوی ایشان مطرح شد که در این سال‌ها مورد استقبال دانش‌آموزان، والدین و معلمان قرارگرفته است.

خبرنگاردانش‌آموز: محدثه صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار