برگزاری همایش رأی اولی‌های 1400در دماوند

دماوند(پانا) - همایش بزرگ «رأی اولی‌های انتخابات 1400» به همت مدیریت آموزش و پرورش ، حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده و حمایت فرمانداری دماوند برای دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش رأی اولی‌های 1400در دماوند

در آستانه حماسه سیاسی انتخابات 28 خرداد 1400، هزاران دانش‌آموزان دختر و پسر شهرستان‌های استان تهران، در همایش رأی اولی‌های دماوند حاضر شدند.

این همایش بزرگ با توجه به شرایط کشور و جلوگیری از شیوع ویروس کووید 19 به صورت مجازی و از کانال مجمع دانش‌آموزان نخبه استان تهران و دیگر کانال‌های استانی، منطقه‌ای و آموزشگاهی در بستر شاد پخش شد.

مهدی حیدری فرماندار دماوند در این برنامه اظهار کرد: حضور شما پای صندوق‌های رأی باید با آگاهی و تحقیق و به دور از هیاهوی سیاسی باشد تا برای آینده خود، شهر و کشورتان انتخاب خوبی داشته باشید.

حجت الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی امام جمعه دماوند نیز پیرامون ویژگی‌های انتخاب اصلح بیان کرد: اصلح کسی است که دلسوز، ضد فساد، با ایمان، مسئولیت‌پذیر، خوش سابقه و دارای کارنامه درخشن باشد.

او افزود: از دیگر ویژگی‌های انتخاب اصلح مدیریت انقلابی و جهادی، معتقد بودن به جوانان و روی کار آوردن نیروهای جوان، متعهد و متخصص می باشد.

سپس سخنرانی اصلی این همایش، حجت‌الاسلام شیخ حمید آقایی مشاور راهبردی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، با بیان اینکه انسان در زندگی همیشه در حال انتخاب است، انتخاب رشته تحصیلی، محل زندگی، دوست، و حتی غذا و لباس را بهعنوان مثال نام برد و تصریح کرد: انسان در انتخاب‌های خود در زندگی ممکن است اشتباه کند، پس از انتخاب اشتباه نترسید، ولی برای آنکه انتخابی صحیح و مفید برای کشور داشته باشید، ضمن بررسی گزینه‌ها، دیدن سوابق، شنیدن سخنان، و توجه به برنامه‌هایکاندیداها، و سپس مشورت با افراد معتمد، و از همه مهم‌تر توکل به خداوند، از انتخاب نادرست جلوگیری کنید.

مشاور راهبردی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به نوجوانان و جوانان پیشنهاد داد به نیابت از شهدای عزیز ایران اسلامی پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، مثلا بگویند من از طرف شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید فخری زاده، یا شهدای مدافع مرزها و مدافعان حرم، یا شهدای آتش‌نشان یا نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و بسیج در انتخابات شرکت می‌کنم، چرا که حضور پرشور در انتخابات، تیری است به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، و به مثابه حضور در خط مقدم جبهه است.

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه خوبانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار