در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

برگزاری جلسه نمایندگان مجلس دانش‌آموزی

بهارستان یک(پانا)- جلسه هم‌اندیشی اعضای مجلس دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با موضوع فضای مجازی و مضرات آن، در سالن شهید درهم‌پور منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه نمایندگان مجلس دانش‌آموزی

جلسه شورای دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با حضور کلانتری مدیر؛ قره‌باقری معاون پرورشی و تربیت بدنی، روشن مسئول و رفیعی کارشناس سازمان دانش‌آموزی به همراه اعضای شوری دانش‌آموزی، در سالن شهید درهم‌پور اداره منطقه برگزار شد‌.

در این جلسه کلانتری، مدیر آموزش و پرورش در سخنانی ضمن عرض تسلیت ایام پرفضیلت قدر و شهادت حضرت علی‌(ع) گفت: مجموعه آموزش و پرورش و دست اندرکاران، همگی برای دانش‌آموزان در تلاش هستند که بتوانند چه در بحث آموزش و چه در بحث پرورش مثمر ثمر باشند و این عملکرد خوب ماحصل ارتباط نزدیک با دانش‌آموزان و نمایندگان آنها و شنیدن خواسته‌ها و دغدغه‌های آنها امکان‌پذیر است.

در ادامه مهسا سلیمانی، نایب رئیس شورای دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان اظهار کرد: بدون شک اینترنت از بهترین، کاربردی‌ترین و ارزشمندترین اختراعات بشر است و در دنیایی که بشر به وسیله اینترنت می‌تواند به اطلاعات بی‌نهایت دست یافت و همین می‌تواند در عصری که آموزش،آموزشی آنلاین و هر دانش‌آموز دارای یک تلفن هوشمند شخصی شده‌است به تهدید تبدیل شود.

او طرحی را در جهت ارتقاء سواد رسانه‌ای ارائه داد که مورد استقبال همه قرار گرفت.

فرهادی نایب رئیس شورای دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران، هم در سخنانی به مشکلات دانش‌آموزی همانند نبود عدالت آموزشی، خطرات استفاده از موبایل و برگزاری امتحانات پایه‌های دوازدهم و نهم اشاره کرد و تصریح کرد: در زمان جنگ بین ایران و عراق هم آموزش از طریق تلویزیون وجود داشته‌، ولی با توجه به پیشرفت امکانات و تجهیزات برنامه شاد فضای شادی نداشته و تجهیز نیست .

همچنین در این جلسه، محمدپور رئیس شورای دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان یک نیز به مسائل آموزش آنلاین اشاره داشت.

در پایان از نمایندگان مجلس شورای دانش آموزی به رسم یادبود، لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار