آغاز واکسیناسیون عمومی در شهرستان بهارستان

بهارستان(پانا)- تاکنون 500 هزار نفر از جمعیت شهرستان بهارستان برای دریافت واکسن اعلام آمادگی کرده و 80 درصد از جمعیت این شهرستان در سامانه سینا تشکیل پرونده دادند.

کد مطلب: ۱۱۸۲۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز واکسیناسیون عمومی در شهرستان بهارستان

هادی تمهیدی فرماندار بهارستان گفت: با توجه به پایان واکسیناسیون گروه‌های الویت‌دار و با تصمیم‌گیری ستاد ملی مقابله با کرونا استان تهران و شهرستان بهارستان به منظور جلوگیری از گسترش مرگ و میرها و کاهش آمار مبتلایان به کرونا واکسناسیون عمومی در این شهرستان از روز شنبه آغاز خواهد شد.

او گفت: از روز شنبه 18 اردیبهشت ماه واکسیناسیون گروه‌های سنی 80 سال به بالا و به ترتیب کاهش سن تا پایان سال تمامی شهروندان بهارستانی واکسینه خواهند شد که به همین منظور هماهنگی‌های لازم برای استقرار تیم‌های واکسیناسیون در بهارستان انجام شده که 6 مرکز جهت تزریق واکسن کرونا از روز شنبه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

دمیریان مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان نیز در این رابطه اظهار کرد: با وجود این که واکسیناسیون عمومی طی روزهای آینده آغاز خواهد شد اما باورهای غلط مردم در رابطه با واکسن کرونا باعث کاهش و یا فراموشی دستورالعمل‌های بهداشتی نشود، چرا که با تزریق واکسن کرونا باز خطر ابتلا به کرونا شهروندان را تهدید خواهد کرد اما میزان مرگ و میرها را تقریبا به صفر خواهد رساند.

او با اشاره به همکاری خوب مردم گفت: تاکنون 500 هزار نفر از جمعیت شهرستان بهارستان برای دریافت واکسن اعلام آمادگی کرده و 80 درصد از جمعیت این شهرستان در سامانه سینا تشکیل پرونده دادند.

دمیریان تشریح کرد: مرحله اول واکسیناسیون از گروه‌های سنی 80 سال به بالا در شش مرکز در سطح شهرستان آغاز خواهد شد. سالمندان می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی و تاییدیه پزشکی به مراکز اعلام شده از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان مراجعه کنند.

خبرنگار: محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار