عموقناد به یاد تهیه کننده برنامه اش یادواره می سازد

تهران (پانا) - مجید قناد از ساخت برنامه‌ای برای یادبود حمید علیزاده، تهیه کننده برنامه‌های کودک تلویزیون خبر داد که روز گذشته به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا از دنیا رفت.

کد مطلب: ۱۱۸۰۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
عموقناد به یاد تهیه کننده برنامه اش یادواره می سازد

به گزارش ایسنا، مجید قناد، مجری باسابقه تلویزیون و از دوستان و همکاران مرحوم حمید علیزاده که هم اکنون برنامه مشترکشان از شبکه آموزش در حال پخش است، درباره پخش برنامه‌ای برای یادبود این تهیه کننده تلویزیونی گفت: از آنجا که ما به اتفاق برنامه «لوبیا فردا زود بیا» را برای شبکه آموزش تهیه می‌کردیم و همچنین «فرزندان ایران» را برای شبکه جام جم می‌ساختیم، قرار است که جمعه همین هفته ساعت ۱۵:۱۵ یادواره‌ای از ایشان در برنامه‌ «لوبیا فردا زود بیا» داشته باشیم و الان هم در حال ضبط این برنامه هستیم.

قناد همچنین درباره مراسم خاکسپاری مرحوم علیزاده، گفت: پیکر ایشان را به شهرستان محل زادگاهشان در شمال کشور برده‌اند و من هم اطلاع زیادی از جزییات مراسم خاکسپاری ندارم؛ اما تا آنجا می‌دانم، پیکر ایشان هم اینک در شهر بابل است و قرار است که مراسم خاکسپاری فردا انجام شود. گویا فرزندشان جایی بودند و دارند برمی گردند تا به مراسم برسند و خاکسپاری فردا با حضور ایشان انجام خواهد شد.


حمید علیزاده ـ تهیه کننده برنامه های کودک تلویزیون ـ پس از روزها جدال با ویروس کرونا، صبح روز گذشته ـ یکشنبه ۵ اردیبشت ماه ـ درگذشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار