استاندار گیلان تاکید کرد:

لزوم پشتیبانی‌ها و مانع زدایی برای فعالیت دوباره ۳۰۰ واحد تولیدی در گیلان

رشت ( پانا) - استاندار گیلان بر پشتیبانی و مانع زدایی دستگاه های مرتبط با تولید استان برای فعال سازی واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال صنعتی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
لزوم پشتیبانی‌ها و مانع زدایی برای فعالیت دوباره ۳۰۰ واحد تولیدی در گیلان

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ استاندار امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان در رشت با اعلام اینکه پارسال از مجموع 900 واحد تولیدی راکد و نیمه فعال استان، حدود 450 واحد به چرخه تولید بازگشتند، گفت: برآوردها نشان می دهد که گیلان سالانه توان گره گشایی از 600 واحد تولیدی راکد و نیمه فعال را دارد و مجموعه دست اندرکاران اجرایی، بانکی و بخش خصوصی باید برای رفع موانع 300 واحد تولیدی نیمه فعال و راکد استان تا نیمه نخست امسال برنامه ریزی کنند.

ارسلان زارع همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال مبنی بر پشتیبانی و مانع زدایی از حوزه تولید تصریح کرد: این مهم در بستر تعامل منطقی مجموعه دست اندرکاران تولید و اشتغال در دو حوزه دولتی و خصوصی میسر می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت توجه جدی به مسایل محیط زیستی واحدهای تولیدی و صنعتی گیلان تاکید و از دست اندرکاران خواست تا پایان شهریور امسال تصفیه خانه شهرک های صنعتی رشت و لاهیجان را به بهره برداری برسانند.

استاندار همچنین با اشاره به تصویب سند آمایش سرزمینی گیلان در سطح ملی تاکید کرد: طبق این سند راه اندازی و حمایت از صنایع تولیدی باید با لحاظ جلوگیری از هر گونه آلایندگی و تحقق صنعت سبز عملیاتی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار