غلامرضا کریمی در گفت و گو با پانا:

تیم ملی بوکس وضعیت بسیار خوبی دارد/انتخاب ترکیب تیم ملی را برای مسابقات به دقایق آخر خواهیم سپرد

خبرگزاری پانا:مربی تیم ملی بوکس ایران گفت: انتخاب ترکیب تیم ملی بوکس برای مسابقات کمربند طلایی را به دقیقه 90 خواهیم سپرد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد

غلامرضا کریمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص وضعیت تیم ملی بوکس ایران اظهار کرد: تیم ملی بوکس مرحله اول اردوی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت و توانستیم برنامه اولیه خود را پیاده کرده و بوکسور ها را به خوبی بسنجیم. از زمانی که بوکسورها به تیم ملی دعوت شده اند، تمرینات را با انگیزه بالایی دنبال می کنند و همه برای این که بتوانند در لیست نفرات اعزامی به مسابقات قرار گیرند، تلاش بسیاری را انجام می دهند.

وی افزود: ما از روز شنبه 27 مرداد مرحله دوم اردو خود را آغاز خواهیم کرد. در این اردو نفرات جدیدی دعوت خواهند شد . به همین منظور منتظر هستیم تا مقصودی مدیر تیم های ملی از سفر برگردد و تصمیم درست و نهایی را بگیریم.

مربی تیم ملی بوکس ایران در خصوص قاسمی پور گفت: وی به دلیل یک سری مشکلاتی شغلی تصمیم گرفت در اردو های تیم ملی شرکت نکند زیرا وی می گفت " اگر به اردو های تیم ملی بیاید شغل خود را از دست می دهد" و ما هم با احترام گذاشتن به تصمیم وی موافقت کردیم تا وی مدتی از اردوهای تیم ملی دور بماند. در همین راستا برنامه ای را به او دادیم تا بعد از ظهر ها تمرینات خود را انجام دهد و از ورزش دور نشود.

کریمی درباره ترکیب تیم ملی برای مسابقات کمربند طلایی خاطر نشان کرد: ما به دلیل این که اکنون فقط یک مرحله از اردوها را برگزار کرده و هنوز مشخص نشده است که چه کسانی در ترکیب تیم ملی خواهند بود و به همین خاطر ما انتخاب ترکیب تیم ملی را به دقیقه 90 می سپاریم تا اردونشینان انگیزه لازم را به منظور حضور در تمرینالت داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار