از نیوشا کشاورز مدال آور المپیاد جغرافی در منطقه ۱۵ تجلیل شد

تهران(پانا)- المپیادها نوعی دیپلماسی علمی محسوب می‌شوند زیرا دانش آموزان نخبه شرکت‌کننده در رقابت‌های جهانی، هریک سفیری برای معرفی فرهنگ و توانایی‌های علمی کشور به جهانیان هستند.

کد مطلب: ۱۱۷۱۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
از نیوشا کشاورز مدال آور المپیاد جغرافی در منطقه ۱۵ تجلیل شد

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه15، در آئین تجلیل از مدال آوران المپیادهای علمی و برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی دانش آموزی که با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به صورت ویدئو کنفرانس دربستر شاد برگزار شد و از دانش آموزان مدال آور در سراسر کشور تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: المپیادها نوعی دیپلماسی علمی محسوب می‌شوند، زیرا دانش آموزان نخبه شرکت‌کننده در رقابت‌های جهانی، هریک سفیری برای معرفی فرهنگ و توانایی‌های علمی کشور به جهانیان هستند.

وی المپیادهای علمی را بهترین روش شناسایی افراد مستعد دانست و ادامه داد: در سطح کشور مسابقات علمی زیادی برگزار می‌شود و افراد مستعد بسیاری شناسایی می‌شوند. المپیادهای علمی، در شناسایی افراد مستعد علمی، با کنکوری که در طول سه ساعت می‌خواهد به ارزیابی افراد بپردازد، رقابت می‌کند.

شایان ذکر است: در این مراسم مجازی سعیدشهریاری؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 15 به همراه فاطمه خوئینی معاون پرورشی و تربیت بدنی و لطفعلی پور معاون آموزش متوسطه، از نیوشا کشاورزی دانش آموز پایه دوازدهم دبیرستان گلهای فاطمه که موفق به کسب مدال در المیپاد علمی کشور در رشته جغرافی شده بود با اهدا لوح تقدیر و مدال نقره تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار