معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران:

٢٣ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند

تهران(پانا)-در کنکور سال جاری ٣٠٠ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد، رتبه های بین ١ تا ٢٠٠٠ را کسب کرده اند که در آینده همین دانش آموزان موفق، فرهنگ کار خیر را در جامعه گسترش می دهند.

کد مطلب: ۱۱۶۹۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
٢٣ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند

همزمان با هفته احسان و نیکوکاری و در آستانه سال نو؛ مراسم جشن نیکوکاری صبح امروز با شعار عیدی برای همه با حضور مجتبی ولی پوری؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران، دهرویه؛ معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)، نادیا دواری؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ٧، عباس باستانی؛ رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش، کمیته امداد و دانش آموزان پیشتاز؛ با هدف یاری دانش آموزان بی بضاعت شهر تهران در مدرسه شهید شعبانی منطقه ٧ برگزار شد.

در این مراسم محمد دهرویه؛ معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران ضمن عرض تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع)گفت: آموزش و پرورش وسازمان دانش آموزی در کار خیر جلوتر از ما هستند و در این کار خیر و کمک به هم نوع، ماحلقه واسطه هستیم و نمونه آن نیز برگزاری همین برنامه است.

وی با تاکید بر حمایت از دانش آموزان بی بضاعت افزود: ٢٣ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند که به واسطه کمک های خیرین، وضعیت تحصیلی خوبی دارند.

دهرویه با بیان این نکته که در کنکور سال جاری ٣٠٠ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد، رتبه های بین ١ تا ٢٠٠٠ را کسب کرده اند خاطرنشان کرد: در آینده همین دانش آموزان موفق، فرهنگ کار خیر را در جامعه گسترش می دهند و موجب برقراری پیوسته همین امر در جامعه می شوند.

وی افزود: هدف این مراسم که دوبار در سال اتفاق می افتاد این است که حواسمان به هم نوعانمان باشد و اساس این برنامه صرفا کمک های نقدی نیست بلکه ترویج همدلی و کمک رسانی و یادآوری توجه به دیگری است. همان طور که در سفارشات دینی ما کمک رسانی سفارش شده و در این مورد اگر حواسمان به هم باشد؛ شاید دیگر وضعیت نابسامانی در سطح جامعه وجود نداشته باشد.

در ادامه مراسم، فرخی؛ مدیر دبیرستان شعبانی ضمن خرسندی از میزبانی این برنامه گفت: در این برنامه در راستای اشعار بزرگ و بلندانقلاب اسلامی و شعار مهم همفکری، همکاری و همدلی سازمان دانش آموزی، در مشارکت و کمک رسانی به نیازمندان قدم برمی داریم.

وی افزود: امیدواریم این برنامه ها پایه و اساس برنامه های آینده و آموزشی برای دانش آموزان باشد در زمینه انجام کار خیر که همدل و همیار باشیم.

فرخی همچنین گفت: کمک کردن به دیگران از بهترین صدقات است و امیدوارم که بتوانیم در آموزش و پرورش آموزش دهنده کار خیرباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار