در جلسه مسئولان روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران مطرح شد:

باید در کنار شهدای مدافع سلامت ازشهدای فرهنگی نیز به عنوان شهدای مدافع تعلیم و تربیت یاد کرد

تهران(پانا)- در نشست تخصصی و گردهمایی مسئولان روابط عمومی آموزش و پرورش مناطق 19 گانه شهر تهران که در محل اردوگاه ابوذر منطقه یک برگزار شد، ابوالقاسم حدادی، با اشاره به استفاده فرهنگیان فرهیخته از شبکه آموزش دانش آموزی شاد آن را یکی از بهترین شیوه های ارتباطی امروز معلمان برشمرد و تاکید کرد باید در کنار شهدای مدافع سلامت ازشهدای فرهنگی نیز به عنوان شهدای مدافع تعلیم و تربیت یاد کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
باید در کنار شهدای مدافع سلامت ازشهدای فرهنگی نیز به عنوان شهدای مدافع تعلیم و تربیت یاد کرد
نشست تخصصی مسئولان روابط عمومی آموزش و پرورش مناطق 19 گانه شهر تهران با حضور ابوالقاسم حدادی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه1، بهروز مهری؛ رییس اداره استعدادهای درخشان شهر تهران، ابوالفضل حاجی سلطانی؛ کارشناس مسئول و مسئولان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.
حدادی با اشاره به اینکه معلم باید دیده شود و زحمات او منعکس شود، افزود: تولید محتوای الکترونیکی برای اغلب معلمان کار تازه‌ای بود ولی همکاران فرهنگی با ایثارگری های خود، سه برابر زحمت می‌کشند و این امر نباید از نظرها مغفول بماند.
وی در ادامه با اشاره به ایثار و فداکاری معلمان در شرایط مقابله با بیماری کووید 19 تاکید کرد: باید در کنار شهدای مدافع سلامت از شهدای مدافع تعلیم و تربیت به عنوان شهدای فرهنگی نیز تقدیر به عمل آید.
مدیر آموزش و پرورش منطقه یک با قدردانی از خدمات و تلاش های مسئولان روابط عمومی به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا، روابط عمومی را چشم بینا و زبان گویای سازمان ها قلمداد کرد که برای پیشبرد اهداف سازمانی با روابط حسنه خود در جهت ارتقای کمی و کیفی فعالیت حوزه های مختلف قدم برمی دارند.
حدادی، داشتن موضع شفاف و روشن در مقابل رسانه ها و انعکاس رویدادها و فعالیت های معلمان و ایثارگری‌های آنها را از جمله وظایف مسئولان روابط عمومی عنوان کرد و گفت: یکی از برنامه ها و فعالیت های شاخص مسئولان روابط عمومی، نظارت بر امور چاپ و نشر و تهیه اخبار به روز و موثر است.
شایان ذکر است در این نشست مسئولان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران و مناطق 19 گانه ضمن ارائه گزارش عملکرد به بحث و تبادل نظر در خصوص فعالیت های حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی در کلان شهر تهران پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار