معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهریار:

عطر عاشقی مشام دانش آموزان مکلف پسر را خوشبو کرد

شهریار(پانا) – به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی و واحد گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت ، مراسم جشن تکلیف دانش آموزان مکلف پسران پایه هشتم به صورت داوطلبانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن شهید کافی و همچنین به صورت پخش زنده در بستر فضای مجازی شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
عطر عاشقی مشام دانش آموزان مکلف پسر را خوشبو کرد

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهریار، در گفت و گو با خبرنگار پانا، با اشاره به ضرورت حفظ سلامت دانش‌آموزان و لزوم پایبندی به مصوبه فاصله‌گذاری اجتماعی بیان کرد: تمام فعالیت‌های حوزه قرآن، عترت و نماز بر چهار اصل مدرسه‌محوری، فراگیری و اثربخشی، توسعه مشارکت و مشارکت‌پذیری و تاکید بر فعالیت‌های گروهی است که اکنون با توجه به زیست‌بوم جدید، تا حدودی از فعالیت‌های گروهی کاسته شده است.

امین نوروزی در ادامه تاکید کرد: در راستای توجه به مسائل دینی دانش‌آموزان و در جهت دور‌نشدن از فضای آموزش و مذهبی، تمهیداتی به کار گرفته شده تا در فضای مجازی توجه به این امر پررنگ‌تر شده و دانش‌آموزان پسر پایه‌ هشتم تجربه معنوی و پرنشاطی در این زمینه رقم زنند.

وی افزود: این مراسم با هدف تبلیغی و تربیتی اقدامی بسیار اثربخش است و در آن احکام و مسائل مربوط به تقلید به دانش آموزان آموزش داده شد.

در پایان این مراسم با اهدا هدایای معنوی دانش آموزان این مرحله از رشد و بالندگی دینی را جشن گرفتند .

خبرنگار: سارا وثاق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار