هم‌نشینی روحانیون طرح امین مناطق قدس، ملارد و شهریار

شهریار(پانا) - جلسه هم‌اندیشی روحانیون طرح امین منطقه قدس، ملارد و شهریار در سالن شورای اداره آموزش و پرورش شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
هم‌نشینی روحانیون طرح امین مناطق قدس، ملارد و شهریار

جلسه روحانیون طرح امین با حضور حجت‌الاسلام ابوالفضل شعبانی رابط استانی طرح امین، امین نوروزی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره شهریار، علی عسگری کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز، زهرا نیکنام کارشناس قرآن، عترت و نماز شهریار، حجت‌الاسلام و المسلمین سیف‌اللهی رابط طرح امین منطقه، روحانیون طرح امین مناطق شهریار، قدس و ملارد برگزار شد.

نوروزی در مورد اجرای طرح امین در مدارس گفت: حضور روحانیون در طرح امین کمک کننده به فعالیت های پرورشی و مربیان پرورشی در آموزش و پرورش است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی تصریح کرد: فعالیت های پرورشی و دینی از جنس کیفی است و سنجش مشخصی ندارد و خروجی آثار در دراز مدت با نمودار شدن یک اثر مذهبی و ملی نمود پیدا می‌کند. یک سنجش کوچک با نمود بیرونی فعالیت‌های روحانیون طرح امین در جشنواره ها و مسابقات فرهنگی هنری و قرآنی می تواند منجر به درخشیدن مدرسه هایی با حضور این بزرگواران در مدارس مربوط به طرح باشد.

نوروزی در ادامه گفت: هم اکنون در شهریار ۱۰ مدرسه این طرح را اجرا می کند که با توجه به تعداد مدارس این تعداد اندک است و امیدواریم که ظرفیت های در نظر گرفته شده برای منطقه بیشتر در نظر گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار