معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش:

با شعار به مدارس باز می‌گردیم، اماکن ورزشی را به مدارس می بریم

شهریار(پانا) -معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش بیان کرد در حوزه فعالیت‌های تربیت‌بدنی، آموزش ‌و‌‌ پرورش، فعالیت‌های ملی را کاهش و فعالیت‌های مدارس را افزایش داده است.

کد مطلب: ۱۱۶۴۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
با شعار به مدارس باز می‌گردیم، اماکن ورزشی را به مدارس می بریم

آیین افتتاح زمین چمن آموزشگاه شهید محسن فخری زاده در وائین شهرستان شهریار با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستا‌ن‌های استان تهران و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در حاشیه این مراسم و در گفت و گو با پانا در خصوص افتتاح زمین چمن این واحد آموزشی بیان کرد: ما در حوزه فعالیت‌های تربیت‌بدنی آموزش ‌و‌‌ پرورش، فعالیت‌های ملی را کاهش و فعالیت‌های مدارس را افزایش دادیم.

او ادامه داد: مخاطبان ما در این حوزه و فعالیت‌های ورزشی، دانش‌آموزان و مدارس هستند، بدین منظور ما به جای آن که دانش‌آموزان را راهی ورزشگاه‌ها کنیم، با شعار به مدرسه باز می‌گردیم، اماکن ورزشی، زمین‌های چمن، سالن‌های ورزش و طرح‌ها و پروژه‌های دیگری را به مدارس ببریم.

حمیدی گفت: ما فقط در این طرح‌ها و پروژه‌ها که شامل المپیاد درون مدرسه‌ای، ورزش صبحگاهی و حیات پویا می‌شوند، با دستور سند تحول چرخشی در آن ایجاد کردیم و این‌ها همه برکات سند تحول هستند.

خبرنگار: نازنین جوینده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار