در نشست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد تاکید شد؛

حوزه امور تربیتی، بستر پرورش همه جانبه دانش آموزان است

ملارد(پانا)- تدوین برنامه‌های عملیاتی لازم در راستای ترویج، تقویت مستمر و تحکیم فضایل اخلاقی در محیط‌های تربیتی با استفاده از تمام ظرفیت‌های آموزشی و تربیتی با تأکید بر اولویت کرامت و عزت نفس و شجاعت، حیا و عفت و صداقت از جمله اهداف حوزه امور تربیتی است.

کد مطلب: ۱۱۶۴۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
حوزه امور تربیتی، بستر پرورش همه جانبه دانش آموزان است

نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد با هدف بررسی برنامه‌های پیشنهادی گرامیداشت هفته تربیت اسلامی با حضور معاون پرورشی و کارشناسان این حوزه برگزار شد.

در این نشست رضا حضرتقلی ضمن اشاره به اهمیت امور تربیتی در مدارس، گفت: در میان مکتب‌های مختلف تربیتی که روش‌های متفاوتی از شیوه‌های تربیتی را ارائه می‌کنند، دین مبین اسلام روش خاصی را در راستای تربیت انسان‌ها ارائه می‌کند. در این روش که در قرآن و احادیث هم بیان شده سعی می‌شود با آگاه ساختن افراد از خود و جهان اطراف به تربیت همه جانبه شخصیت آنان پرداخته شود و جامعه‌ای بر اساس برادری و برابری به وجود آید. در کشور دین مدار ایران هم مسئله تربیت از دیرباز مورد توجه مردم و متفکران بوده و همواره از سوی آنها مورد اهتمام و تأکید قرار گرفته است و هدف حوزه پرورشی و تربیت بدنی نیز همین است.

همچنین حضرتقلی بر توجه مسئولان و کارشناسان این حوزه به سامانه نظارت و ارزیابی عملکرد تأکید کرده و اذعان داشت: ارزیابی مداوم عملکرد و فعالیت‌ها باعث بهبود و ارتقای وظایف این حوزه می شود.

در ادامه، کارشناسان حیطه پرورشی و تربیت بدنی برنامه‌های پیشنهادی گرامیداشت این هفته را مطرح کرده و اقدامات مطلوب تصویب و برنامه‌ریزی شد.

گفتنی است در این نشست، از زحمات همکاران این حوزه در برگزاری دهه مبارک فجر، تشکر شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار