معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

تسریع در احداث پروژه‌های تجاری ، درمانی و فرهنگی

تهران(پانا)- در یازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن همایش های استانداری تهران بر سرعت‌بخشی در احداث پروژه های تجاری ، درمانی و فرهنگی تاکیدشد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تسریع در احداث پروژه‌های تجاری ، درمانی و فرهنگی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران یوسف بهارلو در این نشست گفت: به استناد بند «د» تبصره «9» قانون بودجه پیشنهاد ایجاد پروژه های تجاری ، درمانی و فرهنگی در بخشی از املاک استان جهت تولید درآمد پایدار در استفاده حداکثری از منابع در اختیار مورد استقبال مسئولین وزارتی قرار گرفت و به عنوان پایلوت کشوری طرح شد و با ارائه به کمیسیون ماده «5» قانون تأسیس شورای عالی معماری و شهرسازی موافقت شد.

بهارلو افزود: در این خصوص کارگروه ویژه‌ای در مورد تغییر کاربری بهره برداری و افزایش در آمد تشکیل شد و برای تعدادی پروژه در این خصوص تهیه مدارک لازم به اتمام رسیده است .

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران درخواست کرد تا بحث تسهیل در فرآیند اخذ مصوبه کمیسیون ماده 5 در دستور کار کارگروه پشتیبانی قرار گرفته و سهل‌ترین روش ممکن که منطبق بر قوانین و مقررات موجود باشد را به شکل شیوه‌نامه جدید تهیه و جهت اخذ مصوبه به دبیرخانه شورای آموزش و پرورش ارائه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار