معاون پژوهش ،برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

در زمینه به روزرسانی دانش همکاران نباید به هیچ وجه متوقف شویم

تهران(پانا)- معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با تاکید بر توسعه دولت الکترونیک و رفتن به سوی فرایندهای سیستمی ،گفت:  آموزش و توانمندسازی مستمر کارکنان باید در دستور کار جدی هر سازمانی قرار گیرد چراکه با توجه به سرعت چشمگیر علم ما نباید در زمینه دانش، آگاهی و به روز رسانی همکاران متوقف شویم .

کد مطلب: ۱۱۵۳۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
در زمینه به روزرسانی دانش همکاران نباید به هیچ وجه متوقف شویم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، یوسف بهارلو با اشاره به اینکه مدیریت هنر تصمیم‌گیری است ،اظهار کرد: بر اساس نظریه‌های جدید مدیر موفق کسی است که حداکثر انگیزه را در زیر مجموعه خود به وجود آورده و بتواند بالاترین بهره‌وری را انجام دهد .

او با اشاره به اینکه مدیریت زمان، یکی از مهمترین اصول مدیریت است، گفت: نظم و هماهنگی در امور سبب ایجاد موفقیت و پیشرفت مجموعه خواهد شد.

بهارلو با تاکید بر اینکه مدیریت مشارکتی از دیگر عوامل مهم و موفق در اصول مدیریت است، تصریح کرد: باید بتوانیم شرکای آموزش و پرورش در مناطق مختلف را با مسائل تعلیم و تربیت دانش‌آموزان درگیر نماییم و از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنان در راستای اهداف عالی آموزش و پرورش استفاده کنیم.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر به گزینی و شایسته گزینی در افرادی که در پست‌های مختلف انتخاب می‌کنیم،گفت: انسان‌های اهل اندیشه ،عمل و تفکر را باید در پست‌های مختلف مورد توجه قرار داد چرا که امروزه باید مدیریت عملگرا جایگزین مدیریت کمال‌گرا شود و با شناخت واقعیت‌های موجود بتوانیم تصمیمات درست بگیریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار