بهارلو: معلمین را  باید در عمل حمایت کنیم

تهران(پانا) - معاون پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در نشست کارگروه توسعه مدیریت که با موضوع بررسی برنامه های ستاد تکریم مقام معلم برگزارشد به لزوم تقویت شان و جایگاه معلمان در جامعه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
بهارلو: معلمین را  باید در عمل حمایت کنیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران بهارلو با تبیین مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ منزلت معلم گفت: آموزش و پرورش به فرموده رهبری باید در عمل، معلمین را مورد حمایت قرار دهد و با همکاری مجلس به فکر تامین و جایگاه این افسران سپاه پیشرفت کشور باشد .

او همچنین به اهمیت فرهنگ سازی توسط رسانه ها اشاره کرد و بیان کرد: مطابق فرمایشات رهبری احترام و اکرام به معلم باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود و در این راستا معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع تمام توان و اهتمام خود را صرف خواهد کرد که اولین هفته معلم در قرن جدید به بهترین شکل برگزار شود .

بهارلو در ادامه به برنامه ها و فعالیت های پیشنهادی پرداخت و ایجاد زیر ساختهایی برای مستند سازی تجربیات ارزنده معلمان شاغل و پیشکسوت وهمچنین تقدیراز معلمان در زیست بوم جدیدرا از مهمترین سرفصل های این اقدامات برشمرد .

معاون پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع با تاکید بر برگزاری پویش هایی با موضوع منزلت معلم از زحمات صادقانه و خالصانه کلیه معلمان و مدیران مدارس در شرایط ویژه آموزشی تشکر و قدردانی کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار