یوسف بهارلو: تربیت افراد خوب از مدرسه آغازمی‌شود

اسلامشهر (پانا) - مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران تاکنون 70 پروژه خیرساز آموزشی را اجرا کرده و با انعقاد تفاهم نامه، 150 پروژه را در دست اجرا دارد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو: تربیت افراد خوب از مدرسه آغازمی‌شود

یوسف بهارلو معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز خانواده تبرا در شهرستان اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: مدیران ما در مناطق بیست و یک گانه شهرستان‌های استان تهران هر کدام در موضوع خاصی تبحر دارند و مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در جذب خیرین مدرسه ساز همیشه پیشگام است.

او در ادامه با اشاره به نقش مهم مجمع خیرین مدرسه ساز اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بیان کرد: این مجمع با کسب رتبه برتر کشوری تاکنون 70 پروژه خیرساز آموزشی را در سطح شهرستان‌های استان تهران اجرا کرده و با انعقاد تفاهم‌نامه، 150پروژه دیگر را در دست اجرا دارد.

بهارلو با تقدیر از خانواده تبرا به عنوان خیر مدرسه ساز این واحد آموزشی تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز اموال خود را در راه خدا وقف می‌کنند و این انتخاب جهت استفاده از مال برترین گزینه است که می‌بایست فرهنگ‌سازی شود و همگان بر این امر واقفیم که تربیت افراد خوب از مدرسه انجام شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه‌های خیرساز در شهرستان‌های استان تاکنون در گسترش فضاهای آموزشی 8 متر از سطح استاندارد پیشی گرفتیم و در شهرستان اسلامشهر نیز با احداث مدارس خیرساز بسیاری از واحدهای آموزشی دو شیفته به یک شیفت تغییر کاربری پیدا کردند.

سپس مجید پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز در سخنانی اظهار کرد: مدرسه کارخانه انسان سازی است و احداث پروژه‌های خیر ساز در سطح شهرستان‌های استان تهران می‌بایست استمرار داشته باشد.

او با اشاره به پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش در جهت اجرای طرح آجر به آجر افزود: این طرح از سال 92 و در زمان مرحوم حافظی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز کشور در مدرسه مهرورزان کوچک اسلامشهر شکل گرفت که دانش‌آموزان با قلک‌های خود مدرسه را ساختند و این موضوع ثبت در یونسکو شد و این طرح که حتی با خرید یک آجر نیز میسر است می‌بایست فرهنگ‌سازی شود.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار