پیشبرد اهداف بین المللی دانشگاه فرهنگیان با استفاده از ظرفیت‌های فناوری فضای مجازی

تهران (پانا) - سی و نهمین جلسه شورای تخصصی همکاری‌های علمی بین المللی دانشگاه فرهنگیان با حضور خنیفر، رئیس شورای تخصصی همکاری‌های علمی بین المللی دانشگاه و  اعضای شورا در سالن شهید چمران سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
پیشبرد اهداف بین المللی دانشگاه فرهنگیان با استفاده از ظرفیت‌های فناوری فضای مجازی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، در این جلسه حسین خنیفر با تقدیر و تشکر از زحمات شورای تخصصی همکاری های علمی بین المللی دانشگاه در سال 99 و پیگیری های انجام شده در رابطه با توسعه فعالیت های علمی بین المللی دانشگاه و انجام هماهنگی های لازم در این دوره، نتایج به دست آمده را قابل قبول دانست.

در ادامه نظری، مدیر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه، گفت: با توجه به محدودیت های ایجاد شده در خصوص سفرهای بین المللی و ناممکن شدن اعزام هیات و میزبانی از مهمانان خارجی، این مدیریت تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف بین المللی دانشگاه با استفاده از ظرفیت های فناوری فضای مجازی به کار بسته است.

همچنین صدری، نماینده سازمان آیسسکو در شورای تخصصی همکاری های علمی بین المللی دانشگاه، بیان داشت: لازمه رشد و توسعه علمی بین المللی دانشگاه افزایش تعاملات بین المللی بین دانشگاهی است و می توان با استفاده از ظرفیت های موجود، گام های خوبی برداشت.

انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه آغری ابراهیم چچن ترکیه و دانشگاه سلطان الدریس مالزی، شرکت دانشگاه در نمایشگاه بین المللی کتاب صلح افغانستان، تمدید عضویت دانشگاه فرهنگیان در انجمن دانشگاه های جهان اسلام، بررسی ظرفیت های انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه کابل و ... از جمله برنامه های مطرح شده در این جلسه بودند.

جلسات شورای تخصصی همکاری های علمی بین المللی دانشگاه با حضور اعضای شورا برگزار می شود و مدیریت همکاری های علمی بین المللی دانشگاه بازوی اجرایی مصوبات این شورا است.

شایان ذکر است، با توجه به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، جلسه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی جهت اعضای شورا از سازمان مرکزی بصورت حضوری و برای اعضای خارج از دانشگاه بصورت مجازی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار