کمک یکصد هزار دلاری آیسسکو برای حفاظت و مرمت آثارِ در معرضِ خطر سودان

تهران (پانا) - سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی جهان اسلام (ICESCO) به دنبال باران‌های سیل آسا و متعاقب آن طغیانی که منجر به خسارات جانی و خسارات مالی سنگینی شد، همدردی عمیق خود را با مردم و دولت سودان ابراز داشت و اعلام کرد که این فاجعه، همدردی جهانی را با این کشور برانگیخت.

کد مطلب: ۱۱۲۶۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
کمک یکصد هزار دلاری  آیسسکو برای حفاظت و مرمت آثارِ در معرضِ خطر سودان

به گزارش مرکز بین‌الملل و مدارس خارج از کشور، آیسسکو ضمن تأکید مجدد بر اینکه دولت و مردم سودان می‌توانند بر اثرات این فاجعه غلبه کنند، از کشورهای عضو و دیگر کشورها، سازمان‌های بین المللی و منطقه‌ای و نهادهای جامعه مدنی درخواست کرد تا در حد توان، به مردم سودان کمک کنند و موجبات تسکین مردمان این کشور را در این شرایط غم انگیز فراهم کنند.

در پیام سازمان آیسسکو آمده است که این فاجعه با ادامه پیامدهای بیماری همه گیرکووید- 19 تشدید شده و در واقع، در این وضعیت نیاز به همبستگی بیشتر کشورها با سودان، کشوری که به استقامت و مقاومت خود شهرت دارد، احساس می‌شود.

سازمان آیسسکو در این پیام همچنین اضافه کرده است که با توجه به پیامدهای مخرب ناشی از بروز این فاجعه برای آثار تاریخی این کشور، این سازمان مبلغ اولیه 100.000 ( یکصد هزار) دلار را جهت حفاظت و مرمت آثارِ در معرضِ خطر سودان، اهدا می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار