عطر عاشقی، هوای جشن تکلیف مجازی شهرستان ری را معطر کرد

شهرری(پانا)- به همت معاونت پرورشی اداره آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری، جشن بزرگ عبادت با عنوان «رزمایش معنوی، عطر‌عاشقی» با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد در آستان امامزاده‌عبدالله شهرری، با حضور دانش‌آموزان دختر پایه سوم در منازل و به صورت مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
عطر عاشقی، هوای جشن تکلیف مجازی شهرستان ری  را معطر کرد

به گزارش پانا، جشن بزرگ عبادت شهرستان ری با عنوان «رزمایش معنوی، عطر‌عاشقی» با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری، معاون آموزش ابتدایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس مسئول آموزش ابتدایی، کارشناس قرآن ناحیه یک شهرری و کارشناس مسئول و کارشناس نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، معاون فرهنگی اداره اوقاف شهرستان ری و تولیت آستان مقدس امامزاده‌عبدالله شهرری و ۳۰ دانش‌آموز دختر در آستان امامزاده‌عبدالله شهرری برگزار شد.
در این مراسم که بصورت زنده در بستر شبکه شاد پخش شد، بیش از ۴۰۰۰ دانش‌آموز دختر پایه سوم ابتدایی بطور زنده، بیننده این برنامه از شبکه شاد بودند.
محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری، در این مراسم گفت: نماز نشانه عبادت و نشاط و از نعمت‌های خوب خداوند است و جشن تکلیف طلوع زندگی معنوی دانش‌آموزان در دریای بی‌کران عبادت است.
او ضمن گرامیداشت این روز بزرگ از همکاری کلیه عوامل حوزه معاونت پرورشی و دست اندرکاران برگزاری این جشن بزرگ و حضور گرم دانش‌آموزان و اولیاء تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار