آغاز داوری آثار جشنواره فرهنگی هنری «فردا» در آموزش و‌ پرورش ناحیه یک ری

شهرری(پانا)- کارشناس فرهنگی و هنری ناحیه یک ری، از آغاز به کار داوری آثار رسیده شده از سوی بیش از 105 مدرسه به مرحله منطقه‌ای در بخش دانش‌آموزی سی‌و‌نهمین دوره جشنواره فرهنگی هنری «فردا» خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز داوری آثار جشنواره فرهنگی هنری «فردا» در آموزش و‌ پرورش ناحیه یک ری

احسان رمضانی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: طبق دستورالعمل ارسالی این جشنواره، در راستای برگزاری سی‌و‌نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا، در سال تحصیلی 1400-1399 و با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت تمامی پروتکل­‌های بهداشتی و مراقبت از سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان، ضمن تاکید بر اجرای دقیق «شیوه نامه اجرایی جشنواره فرهنگی هنری فردا»؛ شرایط برگزاری غیرحضوری است که صرفاً ویژه سال تحصیلی جاری بازنگری شده و برای ابلاغ به تمامی مدارس اعلام شده است.
کارشناس فرهنگی و هنری ناحیه یک ری افزود: تیم داوری آثار ارسال شده به این جشنواره در آموزش و‌ پرورش ناحیه یک ری، در ۵ بخش و توسط ۵ تیم شامل ادبی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و نمایشی، رسانه و فضای مجازی، آغاز به کار کرده است و به زودی نتایج این داوری‌ها از سوی این کارشناسی اعلام خواهد شد.

همچنین رمضانی افزود: هفتمین دوره از جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و نهمین دوره از جشنواره تجارب برتر تربیتی در حال برگزاری است.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار