مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

زنان نقش آفرین و انسان های بالنده جامعه به شمار می روند

نیشابور (پانا) - مراسم گرامی داشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن با حضور کارکنان خانم آموزش و پرورش نیشابور در محل دفتر مدیریت این مجموعه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
زنان نقش آفرین و انسان های بالنده جامعه به شمار می روند

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این مراسم با تقدیر از زحمات مجموعه بانوان آموزش و پرورش، گفت: نقش زن در هر جامعه ای نقش کلیدی و پایدار است و باید به سلامت این قشر مهم توجه شود چرا که مخاطرات زیادی از نظر کیفی و کمی آنها را تهدید می کند.

علیرضا کلیدری افزود: کلید موفقیت هر جامعه، تلاش زنان آن جامعه از سر آگاهی و دانایی است. زنان بدون تردید نقش آفرین و انسان های بالنده ای هستند. فرهیختگی و بالندگی نشانه دار است و در شئونات، اخلاق و تمام جنبه های کاری خود را نشان می دهد و بنده به حضور، همراهی و نقش آفرینی شما افتخار می کنم. اصل ماندگاری انسان ها همین موضوع بوده و ما باید در جهت انتقال این نقش ها در جامعه بکوشیم. از منظر جایگاه رفیع زن و اعتقاد و ایمان به این جایگاه و تکریم مقام شامخ مادر باید به این مهم توجه کنیم.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که مولفه اصلی آن آموزه های دینی است سعی کرده است جایگاه زن را به معنای واقعی ترقی دهد و اراده انقلاب ما بر این بوده که برای گروه زنان برنامه داشته باشد و یقیتا زنان، دختران و بانوان ما پس از انقلاب، هم ضریب رشد بالاتر و هم کیفیت بالاتری را تجربه کرده اند.

در این مراسم با اهدای شاخه گل از مقام شامخ زن و تلاش های کارکنان زن مجموعه تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار