معاون آموزش متوسطه مدیر کل در جمع مدیران هنرستان های نیشابور:

تلاش های فرهنگیان در ایام کرونا کمتر از کادر درمان نیست

نیشابور (پانا) -– معاون آموزش متوسطه مدیر کل در جمع مدیران هنرستان های نیشابور در محل هنرستان وکیلی 8 از تلاش های مضاعف جامعه فرهنگیان در ایام کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تلاش های فرهنگیان در ایام کرونا کمتر از کادر درمان نیست

رضا صابری تولایی با گرامی داشت ایام دهه مبارک فجر و تیربک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، گفت: حق سلامت و حق آموزش و تربیت دو موضوعی است که نمی توان بین آن دو وجه تمایزی قائل شویم. ما منکر تلاش ها و زحمات کادر درمان نیستیم اما اگر کار مدیران ما از کادر درمان بیشتر نباشد یقینا کمتر نبوده و وظیفه همه ما این است که این موضوع را به جامعه القاء کنیم. کار همکاران و معلمان ما مضاعف شده است و امروز مسئولیت ما در این شرایط حساس به مراتب بیشتر از گذشته است و در جامعه نیز باید از جایگاه حقوقی معلم دفاع کنیم.

وی با اشاره به نقش مهم جایگاه هنرستان های فنی حرفه ای و مراکز کاردانش افزود: همیشه دغدغه ما در بخش کار و دانش و فنی حرفه ای از بخش های دیگر بیشتر بوده است چراکه ا مروز مسئولیت و نقش هنرستان ها در مقایسه با نیاز جامعه بیشتر از همیشه مشهود است. دروس کارگاهی و عملی که اگر تشکیل نشود در فضای مجازی امکان تشکیل آن نیست و هنرستان ها برای آموزش حضوری بیش از همه دغدغه دارند.

معاون مدیر کل با اشاره به وضعیت نامطلوب فارغ التحصیلی هنرجویان در هنرستان ها گفت: ف ارغ التحصیلی هنرجویان بخشی از خروجی و محصول شماست و باید توجه بیشتری به آن شود. با نظر به اهتمام و جدیت سیاست ها به کسب مهارت ها، باید تلاش کنیم در برنامه ریزی، جذب هنرجویان و ساخت و سازهای فضای آموزشی هنرستان ها بیش از پیش گام برداریم. امروز جوانان بیش از هر زمان دیگری نیاز به مهارت دارند و حتی اگر یک دانش آموز بتواند مبانی علمی یک مهارت را بیاموزد بهتر از برخی از رشته های نظری است که آینده با مشکلات عدیده شغلی مواجه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار