شهبازی استاندار البرز:

زنان البرزی در عرصه های مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی استان پویا و موثر هستند

کرج (پانا)- شهبازی استاندار البرز عنوان کرد اقدامات بسیار خوبی در قالب مجامع مشورتی استان صورت می گیرد که به طور قطع طرح ها و برنامه های راهگشای بانوان فعال این عرصه را پذیرا خواهیم بود.

کد مطلب: ۱۱۶۰۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
زنان البرزی در عرصه های مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی استان پویا و موثر هستند

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی استاندار البرز در جلسه بزرگداشت مقام زن که با حضور جمعی از دولت زنان و فعالان اجتماعی بانوان در البرز، صورت گرفت، با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و با اشاره به نقش، ایثارگری ها و رشادت های زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و مجاهدت های آنها در دوران دفاع مقدس، افزود: بسیاری از عرصه های مهم اداره استان و همچنین کارآفرینی، تولید و صادرات، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و... بانوان ارزشمندی را در البرز داریم.
وی ادامه داد: اقدامات بسیار خوبی در قالب مجامع مشورتی استان صورت می گیرد که به طور قطع طرح ها و برنامه های راهگشای بانوان فعال این عرصه را پذیرا خواهیم بود.
شهبازی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی در تمام عرصه‌ها برای زنان و مردان جامعه است و به خاطر جامع‌ بودن شخصیت حضرت زهرا (س) است که به ایشان لقب «سیده النساء العالمین» می‌دهند. حیا، عفت، فعالیت اجتماعی، سیاسی، جریان‌شناسی، امام‌شناسی و سایر موارد حضرت می‌تواند برای ما الگو باشد و باید در این عرصه‌ها فرهنگ سازی داشته باشیم.
وی افزود: بانوان ارزشمندی که در این نشست صحبت کردند، به واقع فرهیخته، آگاه و مشرف به مسائل استان و کشور هستند.
استاندار البرز در پاسخ به مطالبه یکی از بانوان که در مجمع مشورتی طالقان مشغول به کار است، گفت: اقدامات بزرگی برای البرز طرح ریزی شد که اهم ان اخذ موافقت و مشارکت در جهت ساخت اولین بیمارستان این شهرستان است که به‌ زودی راه اندازی می شود.
وی اضافه کرد: در خصوص حراست و حفاظت از حوضه آبریز طالقان نیز با قدرت ایستاده ایم و اجازه اجرای طرحی که این حوضه را به خطر بیندازد و زندگی مردم و عدم استفاده عمومی از اماکن طبیعی موجود را نخواهیم داد.
شهبازی در ادامه گفت: خدا را شاکریم که طی چهل و دو سال همچنان مقتدر بر آرمان های انقلاب اسلامی مبنی بر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، ایستاده ایم و شعار ما می توانیم را محقق کردیم.
وی تصریح کرد: در بسیاری از فناوری های نوین و تسلیحاتی خودکفا شده ایم و در شرایط کنونی نیز از کشورهای پرمدعا در خصوص واکسن کرونا عقب نماندیم.
استاندار البرز اشاره کرد: اکنون دانشگاه های کشور دارای رتبه پانزدهم تولید علم در دنیا را دارند.
وی افزود: البرز نیز در فروش تولیدات دانش بنیان کشور رتبه دوم دارد و در این زمینه بسیار پویا است.
شهبازی با بیان اینکه رشد بالای مهاجرت در البرز ضعف در زیرساخت ها را پررنگ تر می کند، گفت: بر این اساس از ابتدای حضورم در این سمت با اهتمام ویژه برای ارتقا سرانه ها و زیرساخت ها ورود کردم.
وی در پایان گفت: البرز با قدرت بر روی ریل توسعه حرکت می کند و با گرهگشایی از این مسیر، نیل به اهداف را سرعت بخشیدیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار