رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج:

دهه فجر عصاره آرمان های یک ملت است

فاروج(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاروج در پیامی آغاز دهه مبارک فجر و گرامی داشت چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را به همه فجرآفرینان و مردم مومن و انقلابی به ویژه خانواده بزرگ فرهنگیان متعهد، اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز تبریک وتهنیت عرض کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر عصاره آرمان های یک ملت است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش فاروج، در متن پیام خلیل ذوقی عنوان شده است: دهه فجر عصاره آرمان های یک ملت است که تحت رهبری و ولایت رهبرفرزانه خودحضرت امام خمینی(ره) بر طاغوت و طاغوتیان تاختند و با تقدیم جان و مال خود با ظلم و بی عدالتی به مبارزه برخاستند.

انقلاب اسلامی مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است و طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستمشاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

اینجانب ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) وگرامی داشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر به ویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را به همه فجرآفرینان و مردم مومن و انقلابی و خانواده بزرگ فرهنگیان متعهد، اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده، عزت، سربلندی و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را ازخداوند سبحان خواستارم.

باشد که رسالت عظیم خود را به بهترین نحو به انجام رسانده و ذره ای از دین خود را به رهبر کبیر انقلاب و میهن اسلامی ادا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار