مدیر کل آموزش و پرورش زنجان در جلسه شورای معاونین:

حضور بازرسان وزارتی فرصتی برای هم افزایی و ارتقا آموزش و پرورش است

زنجان ( پانا )- جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با حضور اعضا و بازرسان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور بازرسان وزارتی فرصتی برای هم افزایی و ارتقا آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در این نشست حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به دستاوردهای استان در زمینه های آموزشی و پرورشی به ارائه گزارش عملکرد آموزش و پرورش استان پرداخت.

مظفری با تقدیر از برنامه ریزی وزارت جهت پایش برنامه های آموزشی و پرورشی در طول سال، بازدید های کارشناسان وزارتی را فرصتی جهت هم افزایی و تشریک مساعی و هماهنگی های بهتر و بیشتر در راستای اجرای سند تحول بنیادین و تحقق اهداف و برنامه های مندرج در اسناد بالادستی وزارت آموزش و پرورش قلمداد نمود.
وی با قدردانی از زحمات همکاران استان و تقدیر از ایثارگری و تلاش شبانه روزی معلمان بخصوص در ایام کرونا به ارائه برنامه های استان برای بهبود کیفیت آموزشی و ارتقا سطح دانش آموزان پرداخت.
حسن مظفری ضمن تقدیر از مشارکت همه نهادها و ارگان ها در تهیه تبلت دانش آموزی و پیگیری های مسئولانه اداره کل آموزش و پرورش استان در این زمینه، از مشارکت معلمان در این پویش خداپسندانه تشکر کرد و اذعان نمود بیشترین تلاش ها برای تهیه تبلت دانش آموزان از طرف همکاران فرهنگی اتفاق افتاده است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد سایر نهادها و ادارت و شرکت ها هم به مانند سایر امور همدلانه نقش موثرتری در این امر ایفا نمایند.

گفتنی است در ادامه این جلسه، سایر اعضا نیز به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در این حوزه پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار