مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

بازرسان وزارتی، عملکردآموزش و پرورش استان زنجان را در شرایط کرونا، مطلوب ارزیابی کردند

زنجان (پانا) - بازرسان وزارتی آموزش و پرورش، با حضور دو روزه در مدارس نواحی و مناطق زنجان، عملکرد برنامه ها و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی استان زنجان را مورد ارزیابی قرار داده و مطلوب و عالی اعلام کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۶۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
بازرسان وزارتی، عملکردآموزش و پرورش استان زنجان را در شرایط کرونا، مطلوب ارزیابی کردند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری، مدیرکل آموزش و پرورش زنجان در جلسه جمع بندی بازدید از عملکرد فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس نواحی و مناطق استان که با حضور بازرسان وزارتی برگزار شد، گفت: از حضور بازرسان وزارتی و برنامه ریزی وزارت جهت پایش برنامه های آموزشی و پرورشی در طول سال، نهایت تشکر را داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: مدیران محترم در طول سال تحصیلی همواره فعالیت مستمر داشته اند و فرآیند آموزشی توسط معلمان گرامی تداوم داشته و به همین سبب استفاده از لفظ بازگشایی صحیح نیست و تصمیم گیری ها صرفا جهت فعالیت حضوری یا غیرحضوری مدارس است.

مظفری با قدردانی از عملکرد آموزشی و پرورشی معلمان و مدیران استان در دوران همه گیری بیماری کرونا، خاطر نشان کرد: از مسیرهای مختلف گزارشی از اقبال عمومی دریافت کرده ایم و از عملکرد مدیران و معلمان استان رضایت کامل داریم.

فولادی سرپرست بازدیدکنندگان وزارت آموزش و پرورش نیز در این جلسه با بیان اینکه در طول دو روز بازدید، ٦ منطقه از ١٤ منطقه استان و بیش از ٧٠ آموزشگاه در نواحی و مناطق استان مورد ارزیابی قرار گرفته است، نتیجه ارزیابی را مطلوب اعلام کرد.

وی در ادامه هدف از بازدید مدارس استان را آگاهی از وضعیت و اصلاح و بهبود فرآیند آموزشی و پرورشی عنوان کرد.

فولادی با بیان این که در این دو روز بازدید نزدیک ٧٠٠ تماس تلفنی داشتیم، خاطر نشان کرد: اکثریت این افراد از همراهی و عملکرد خوب معلمان تشکر و رضایت خود را اعلام کردند.

وی در پایان بیان کرد: امروز توفیقی نصیب بنده و تیم ارزیابی شد تا در این استان حاضر شده و از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته و زحمات همکاران استان زنجان باشیم.

به گفته ارزیابان وزارتی اهتمام معلمان و خیران در استان برای تهیه تبلت دانش آموزان مناطق کم برخوردار ستودنی است، اما ضرورت دارد این دانش آموزان به درستی شناسایی و مورد حمایت واقع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار