شیراز میزبان دبیرخانه کشوری پایگاه مجازی گفتمان دینی شد

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش فارس از واگذاری دبیرخانه کشوری پایگاه مجازی گفتمان های دینی در راستای توسعه و تعمیق سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز به اداره کل آموزش وپرورش فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
شیراز میزبان دبیرخانه کشوری پایگاه مجازی گفتمان دینی شد

فرهاد اسماعیلی با اشاره به سخنان و تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر توسعه و گسترش فراگیر فعالیت های قرآن، عترت و نماز در فضای مجازی و بهره مندی دانش آموزان، همکاران فرهنگی و اولیا از این فعالیت ها گفت: در این راستا اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت متبوع دبیر خانه کشوری پایگاه مجازی فعالیت گفتمان های دینی را به این اداره کل واگذار کردند.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: این دبیرخانه تحت نظارت معاون محترم پرورشی و فرهنگی اداره کل در اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس مستقر می‌شود.

اسماعیلی افزود: در این زمینه شاهد فعالیت‌های گسترده و اثرگذار در زمینه هدایت و پاسخگویی شایسته در زمینه موضوعات دینی به گروه مخاطبین در سراسر کشور بوده و از تجربیات و همکاری رابطین سی و دو استان برای فعالیت های فراگیر و مستمر به صورت تخصصی در این دبیرخانه بهره مند خواهیم شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به ساحت نخست سند تحول بنیادین شاهد موفقیت روز افزون در عرصه فعالیت های پرورشی به ویژه بحث گفتمان های دینی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار