سخنگوی وزارت بهداشت و ناظر عالی وزیر بهداشت خبر داد:

اعمال سخت‌گیری بیشتر در صدور برگه تردد به مازندران

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت بهداشت و ناظر عالی وزیر بهداشت در حاشیه سفر به مازندران در بازدید از طرح شهید سلیمانی با حضور در  شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر و بازدید از بخش‌های مختلف ، در جلسه با مسئولان و مجریان متولی طرح شهید قاسم سلیمانی ، نیازها و مشکلات این شهرستان در اجرای طرح را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اعمال سخت‌گیری بیشتر در صدور برگه تردد به مازندران

سیماسادات لاری با بیان اینکه زمانی که دیگر استان‌ها در پیک سوم به سر می‌بردند، استان‌های شمالی به ویژه مازندران در وضعیت بهتری بودند و پیکی را تجربه نکردند، اظهار کرد: حتی زمانی که در دیگر استان‌ها محدودیت تردد داشتیم، وضعیت در شمال و مازندران بهتر بود.

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام اینکه مازندران در حال حاضر وارد وضعیت و پیک سوم بیماری شده است، افزود: همکاری و همدلی خوبی برای اعمال مدیریت هوشمند در استان ایجاد شده و باید تداوم داشته باشد.

لاری با اشاره به بازدید از شهرستان‌های ساری و قائمشهر، گفت: اهالی این مناطق از صدور برگه‌های مجاز تردد گلایه مند و نگران بودند و مسئولان پایتخت قول دادند سخت‌گیری بیشتری در تردد به استان مازندران داشته باشند.

وی درباره این طرح یادآور شد: تعدادی از شهرهای مازندران در وضعیت قرمز به سر می‌برند و در این راستا هرچند برخی شهرها خوب عمل کرده‌اند اما باید محدودیت‌ها جدی‌تر گرفته شود و در این راستا گروه‌های بسیجی و بهداشت و درمان در اجرای طرح شهید سلیمانی نیز مشارکت دارند.

ناظر استان‌های شمالی در اجرای طرح شهید سلیمانی از لزوم اجرای طرحی بعنوان در هر خانواده یک سفیر سلامت خبر داد و گفت: باید در هر خانواده‌ای سفیر سلامت تعیین کنیم و با توزیع تست‌های سریع، افراد شناسایی شده بیمار را افزایش دهیم، زیرا شناسایی بیماران و ایزوله کردن آنها سبب کنترل بیماری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار