مدیر کل آموزش و پرورش فارس در ویژه برنامه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد:

حاج قاسم سلیمانی نخبه‌ای در تراز جهانی بود

شیراز(پانا ) - به گفته مدیرکل آموزش و پرورش فارس سردار سلیمانی از نخبگان تراز اول جهان بود و توانایی اثر گذاری جهانی و ظاهرا شدن در قامت یک الگو از مولفه های اصلی نخبگی است.

کد مطلب: ۱۱۵۱۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
حاج قاسم سلیمانی نخبه‌ای در تراز جهانی بود

فرهاد اسماعیلی در ویژه برنامه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار ظهراب قنبری که به صورت زنده از کانال‌های فارس فرهنگی و اخبار آموزش و پرورش در شبکه شاد پخش می شد گفت: سردار سلیمانی تنها یک ژنرال بزرگ نبود، بلکه یک مدیر توانمند و یک سیاستمدار برجسته و یک پدر موفق نیز بود.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: امروز ملت سرافراز ایران نباید نگران این باشند که سردار دلها به فیض شهادت نایل شد، بلکه دشمن باید نگران باشد، زیرا که مکتب زینبی و حسینی سلیمانی ساز است و مولد حاج قاسم های دیگری است که به زودی همه دنیا با نام و نشان آنها آشنا خواهند شد.
اسماعیلی گفت:ایشان حتی در برخورد با کودکان نیز بسیار متوازع و مهربان بودند و توجه به فقرا و افراد تهی دست از خصوصیات بارز اخلاقی سردار دلها بود.
وی افزود: سوال بزرگ و مهم و کابردی که نسل امروز باید از خود بپرسد این است که چطور یک شخصیت نظامی میتواند در قلب و ذهن و اندیشه همه نسل ها نفوذ کند.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه رفتار و کردار سرداردلها باید ما را به فکر فرو ببرد، اضافه کرد: چطور می شود یک نفر سالهای عمر خویش را شبانه روز در خدمت نظام باشد، در عین حال به عنوان پدری خوب برای فرزندانش نیز نقش ایفا کند و فرزندانی صالح و سالم تربیت کند.

اسماعیلی گفت: دانش‌آموزان نسل جدید باید خوشحال باشند زیرا که دیگر نیاز نیست در لابلای کتب تاریخ با باابهام و شک و تردید به دنبال اسطوره گشت،بلکه این اسطوره ها زنده هستند و در دسترس جوانان قرار دارند و الهام بخش نسل نو می باشند.
وی با اشاره به اینکه در عصری زندگی می کنیم که اسطوره های متفاوتی وجود دارند،گفت: در استان فارس اسطوره های بزرگی چون شهید عبداله اسکندری و شهید عبدالرسول استوار را داشته ایم که باید با تحقیق و تفحص در زندگی و راه این بزرگواران راه درست را به جوانان نشان دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار