سرهنگ حبیبی در وبینار سراسری دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان؛

از آثار شهادت سردار سلیمانی ایجاد روح تبری در جامعه و انقلاب بود

رشت ( پانا) - جانشین فرماندهی سپاه در امور اقشار بسیج، در وبینار سراسری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بیان کرد از آثار شهادت سردار سلیمانی ایجاد روح تبری در جامعه و انقلاب است.

کد مطلب: ۱۱۵۱۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
از آثار شهادت سردار سلیمانی ایجاد روح تبری در جامعه و انقلاب بود

جانشین فرماندهی سپاه قدس در امور اقشار بسیج در این وبینار با بیان اینکه در طول نزدیک به ۳۰ سال گذشته انقلاب اسلامی، هیچگاه ایران، هم پیمانان و ملت‌های مسلمان و مستضعف قدرتمند نبودند، افزود: هیچ گاه ایالات متحده آمریکا و همپیمانان آن‌ها تا امروز ضعیف نبودند، امروز انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) درجای جای جهان تکثیر شده است و شهید سلیمانی فردی شجاع بود که هیچ گاه خسته نمی‎شد و در انجام مسئولیتهایش بسیار جدی بود.

حبیبی گفت: وی علیرغم ویژگیهای نظامی از ویژگیهای دیپلماتیک متمایزی برخوردار بود. در ماموریت هاش، ایمان به وعده‌های الهی، اتکاء به قدرت درونی، مرعوب نشدن و عدم اعتماد به دشمنان، استقامت بر آرمانها و اهداف، استفاده از مزیت‌های راهبردی و بهره گیری هوشمندانه از معادلات بین المللی که از ارکان دیپلماسی انقلابی بود، اعتقادداشت.

جانشین فرماندهی سپاه قدس در امور اقشار بسیج اظهار کرد: شهادت سردار عزیز ما حسنات زیادی دارد که یکی از آن‌ها روح جدیدی است که با این شهادت به انقلاب دمیده و اثر دیگر آن اینکه روحیه ولایت‌پذیری، جهاد و اخلاص را تشدید کرده است، اما به نظر می‌رسد در میان آثار فراوانی که این شهادت عظیم و این تشییع میلیونی ملت داشته است، از یک اثر می‌توان به مهمترین آثار تمدنی نام برد و آن ایجاد روح تبری در جامعه و انقلاب می‌باشد.

حبیبی افزود: شهادت سردار سلیمانی این روحیه تبری را تبدیل به فرهنگ عمومی کرد که از بچه ۴-۵ ساله تا پیرمرد ۸۰ساله آمریکا را دشمن خود می‌دانند و شعار مرگ بر آمریکا می‌گوید. الحمدالله برای دوست و دشمن انقلاب اسلامی و حتی برای برخی از خام‌اندیشان دیگر این کلام استراتژیک امام که برخاسته از روح دین و معارف بود اثبات شد که آمریکا شیطان بزرگ است و راهی جز مبارزه با او نداریم.

وی ادامه داد: البته این تبری باید عمق و گسترش پیدا کند و باید از سبک زندگی غربی، علوم باطل غربی، تکنولوژی مضر غربی، الگوهای غربی و ساختارها حکمرانی غربی تبری جست و سپس بر پایه تولی و معارف اسلام توحیدی تمامی شئون تمدنی را بنا کرد و این معنا همان کلام حکیم تمدن‌ساز است که فرمودند انقلاب اسلامی سرآغاز عصر جدید است. حال در مقابل، انقلاب اسلامی مدعی یک حکومت دینی مبتنی بر اندیشه جهان شمول اسلام است و همچنان که امام خمینی (ره) بارها فرمودند این انقلاب از مرزهای خودش بیرون خواهد رفت و درگیری تام و تمام تمدنی در دنیای امروز رخ می‌دهد و هر چقدر هم زمان پیش می‌رود، عمق ایدئولوژیک و استراتژیک انقلاب اسلامی و درگیری بیشتر می‌شود و ما شاهد بیداری اسلامی و شکل‌گیری جبهه مقاومت اسلامی هستیم و همه اینها باعث بیدارتر شدن جهانیان می‌شود و حوادث اخیر را باید در افق درگیری تمام عیار تمدنی تحلیل کرد. هر چقدر پیشتر می‌رویم این درگیری پیچیده‌تر، عمیق‌تر و با ابعاد بیشتر می‌شود و این دوره هم دوره جدید درگیری بین جهان استکبار با انقلاب اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار