رئیس کل دادگستری استان زنجان در حاشیه بازدید سرزده از حوزه قضایی سلطانیه تأکید کرد:

اهتمام بر فصل خصومت و ایجاد صلح و سازش در پرونده ها

زنجان (پانا) - حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در بازدید از پیش اعلام نشده از حوزه های قضائی استان با حضور در سلطانیه ضمن بازدید از بخشهای مختلف در دیدار با رئیس حوزه قضائی سلطانیه گفت اجرای عدالت و تلاش برای حل مشکلات مردم آنهم با حفظ کرامت مراجعین اجر و پاداش فراوانی دارد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اهتمام بر فصل خصومت و ایجاد صلح و سازش  در پرونده ها

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه در بحث حذف دادسرا در برخی حوزه های قضایی از جمله سلطانیه اگر چه ما ابتدا تلاشمان بر حفظ آن بود اما امروز با حضور در این حوزه قضایی و خلوت بودن سالنها و شعب رسیدگی کننده نشان دهنده این امر است که حذف دادسرا امر مبارکی بوده است.

رئیس شورای قضائی استان در ادامه دیدارکه دادستان مرکز استان و معاون منابع انسانی دادگستری استان نیز حضور داشتند با اشاره به اینکه شهرستان سلطانیه به لحاظ برخورداری از مردم خوب و متدین ظرفیت بسیار خوبی در ایجاد صلح و سازش در پرونده هادارد و انتظار می رود از این ظرفیت استفاده بهینه شود.

صادقی نیارکی با بیان اینکه ارائه خدمات قضائی به مراجعین صرفا با ثبت نام در سامانه ثنا انجام می شود افزود: حوزه های قضائی بایستی اقدامات و اطلاع رسانی لازم در خصوص ثبت نام مراجعین در سامانه ثنا بعمل آورند که این امر هم به نفع مراجعین است و هم موجب تسریع در فرایند دادرسی خواهد شد.

وی کاهش موجودی پروندها و پالایش پرونده ها را دو موضوع مهم برشمرد و از رئیس حوزه قضائی خواست اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار