رئیس کل دادگستری استان زنجان:

از فعالیت واحد‌های قضایی غافل نباشیم

زنجان (پانا) - رئیس دادگستری زنجان ازاهتمام دستگاه قضائی استان برای تعیین تکلیف پرونده های معوقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
از فعالیت واحد‌های قضایی غافل نباشیم

به گزارش اداره کل دادگستری استان زنجان، صادق نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان در حاشیه بازدید از پیش اعلام نشده از شعب محاکم زنجان و داسرای عمومی و انقلاب شهرستان زنجان گفت: این پنجمین بار است که بصورت از پیش اعلام نشده از دادسرای زنجان بازدید انجام می‌شود، چرا که معتقدیم نباید غافل شویم از اینکه در واحدهای قضایی چه می گذرد.
وی ضمن قدردانی از زحمات کلیه کارکنان قضایی و اداری محاکم و دادسرای زنجان افزود: همکاران در شرایط کرونایی با وجود ویروس منحوس کرونا بیشترین و بهترین خدمات را به مردم ارائه می کنند.
رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: در شرایط کرونا با مصوبات ستاد ملی کرونا کارکنان دستگاهها حضور حداقلی در محل کار داشتند، اما تاکید ریاست قوه قضاییه بر این بود که کار مردم معطل نماند و دستگاه قضایی استان زنجان برگرفته از این تاکید و با همراهی و همکاری همکاران، شاهد تلاش و خدمات مضاعف در رسیدگی به پرونده ها بودیم.
حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی گفت: در ایام کرونا نیز تا به امروز 150 نفر از همکاران قضایی و اداری به ویروس کرونا مبتلا شدند و 3 نفر نیز فوت کردند، اما با این شرایط و اوضاع ذره ای از وجدان کاری همکاران کاسته نشد.
وی تصریح کرد: در حوزه نظارتی نیز با قاطعیت عرض می کنم که اکثر همکاران قضایی صحیح العمل و قاطع التصمیم هستند و از این جهت جای خوشحالی است که همکارانی شجاع، سالم و پرتلاش در مجموعه به مردم خدمت می کنند.
عالیترین مقام قضایی استان با بیان اینکه با اقدامات و تلاشهای صورت گرفته تقریباً کلیه پرونده های معوق استان تعیین تکلیف شده، ادامه داد: تلاشها برای کاهش ورودی پرونده ها، کاهش آمار زندانیان و همچنین کاهش موجودی پرونده ها در دستور کار قرار دارد که امیدوارم تا پایان سال شاهد عملکرد مثبت در این حوزه ها باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار