36 معلم و دانش آموز پژوهنده استان بوشهر تجلیل شدند

بوشهر(پانا)_در آیینی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر از 36 معلم و دانش آموز پژوهنده تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
36 معلم و دانش آموز پژوهنده استان بوشهر  تجلیل شدند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، علیمراد کرمی در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش گفت: تحقیق و پرسشگری یکی از موهبت های بزرگ خداوند است که در اختیار انسان قرار گرفته است و اگر از این نعمت ارزشمند استفاده نکنیم، زندگی انسان بیهوده و بی‌معنا است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش پژوهش محور، معلم پژوهنده و محقق و دانش آموز پژوهشگر و پرسشگر، زمینه ایجاد مدرسه شاداب و پویا را فراهم می کنند.

کرمی اضافه کرد: باید پژوهش‌ها و تحقیقات در آموزش و پرورش، کاربردی و عملیاتی باشد تا بتوانیم اهداف پژوهشی دستگاه تعلیم و تربیت محقق کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: 108 اثر پژوهشی توسط فرهنگیان و دانش اموزان شامل 32 آقا و 76 خانم به دبیرخانه استانی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه 20 اثر در بخش پایان‌نامه های ارشد و دکترا بوده است، اظهار کرد: آثار ارسالی به تفکیک دوره های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم به ترتیب 47، 24 و 37 اثر است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: در بخش کتاب های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی شاهد تالیف 18 اثر بوده ایم که دو اثر به مدافعان سلامت تقدیم شده است.

کرمی با بیان اینکه از 36 اثر که شامل 35 فرهنگی و یک دانش آموز است، تجلیل می شود، اظهار کرد: به دلیل شرایط کرونایی، برنامه تجلیل از پژوهشگران برتر در همه شهرستان ها برگزار می شود.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت گسترش فرهنگ پژوهش گفت: امیدواریم با گسترش با این رویکرد شاهد تربیت نسلی پژوهنده و پرسشگر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار