تجلیل ازمدال آوران دانش آموز آذربایجان شرقی در مسابقات لیگ علمی بین المللی پایا

تبریز(پانا) - مدال آوران دانش آموز بسیجی استان درسیزدهمین دوره لیگ علمی پایا و نخبگان طرح شهید بهنام محمدی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و مدیر کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در تالار معلم تبریز تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۱۴۵۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل ازمدال آوران دانش آموز آذربایجان شرقی در  مسابقات لیگ علمی بین المللی پایا

جعفر پاشایی در این مراسم گفت: سازمان بسیج دانش آموزی استان همیشه دارای برنامه و انگیزه و آینده نگری فعالیت کرده ویکی از حوزه های پیشتاز در تمامی زمینه ها در کشور می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: دشمن برای جذب نخبگان در صورت عدم حمایت ما برنامه دارد.برای داشتن فردای روشن نظام، باید از زبان و لسان رهبر معظم انقلاب بهره جست.

وی افزود:عمومی کردن برنامه های آموزش و پرورش در سطوح دانش آموزی و مدرسه در کنار قهرمان سازی بسیار حائز اهمیت است. ساده سازی و با ادبیات راحت و قابل فهم با دانش آموزان ارتباط داشتن و سیاستها و سند تحول و اهداف سازمان بسیج دانش آموزی را ساده انتقال دادن این عمومی سازی را تسهیل می بخشد.

پاشایی ادامه داد:بیمه کردن نظام جمهوری اسلامی با نیروی تربیت یافته در بستر جامعه اتفاق می افتد.باید حمایت و پشتیبانی همه جانبه از نخبگان داشته باشیم و نقش ما به عنوان مربیان نشان دادن راه است.

سردار عباس قلیزاده در ادامه این جلسه با بیان این مطلب که نخبگان ایران محدود ولی تاثیر گذار هستند، گفت:شهدایی چون فخری زاده ها، سلیمانی ها و... با تربیت درست افتخار اسلام و ایران شدند.

مدیر کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس افزود: کشور های توسعه یافته به واسطه علم و دانش در دنیا حکومت می کنندپیشرفت غرب در پی غارت پیشرفت علوم کشورهای اسلامی بوده است.

عباس قلیزاده در پایان هم گفت: پیشرفت امروز جامعه بخاطر دانش آموزان موفقی بوده که این دانش آموزان و دانشجویان نقش آفرینان جامعه بوده اند و در آینده نیز خواهند بود.ما نیز همواره باید با تلاش خود کشور رابه مدارج علمی بالا برسانیم.

وحید فرشباف در این جلسه با ارائه گزارشی گفت: مسابقات لیگ علمی بین المللی پایا در سه مرحله شهرستانی. استانی و بین المللی با فرآیند منحصر به فرد برگزار میشود که از استان آذربایجان شرقی ۳۵۱تیم ۵نفری به مرحله بعدی راه یافتند .در مرحله نهایی که قبلا در یکی از مراکز استان تهران ، مشهدمقدس...برگزار می شد، به علت بیماری کرونا امسال به صورت مجازی در خود استان ها برگزار شد که از استان آذربایجان شرقی ۶تیم ۵نفری (۳۰) نفر به مرحله نهایی راه یافتند که منجر به کسب ۵مدال طلا و ۵برنز در قالب دو تیم گردیده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار