طرح برخورد با داروفروشان غیرمجاز؛ ١١٠٠ قلم داروی تقلبی کشف شد

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از کشف ١١٠٠ قلم داروی غیر مجاز در طرح مقابله با فروشندگان غیر مجاز دارو خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح برخورد با داروفروشان غیرمجاز؛ ١١٠٠ قلم داروی تقلبی کشف شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به اخبار مردمی مبنی بر اینکه پس از شیوع بیماری کرونا مجدداً فروشندگان غیر مجاز دارو در محدوده ناصرخسرو اقدام به فروش انواع داروهای تقلبی و غیر مجاز می‌نمایند موضوع به مراجع قضائی منعکس و دستورات لازم در خصوص جمع آوری و دستگیری این افراد اخذ گردید.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه خیابان ناصر خسرو در محدوده سرکلانتری هفتم واقع گردیده است با تشکیل اکیپ‌های مجرب از افسران و درجه داران سرکلانتری هفتم در اجرای طرح برخورد با عرضه کنندگان داروهای تقلبی و غیر مجاز ٨نفر دستگیر گردیدند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در ادامه افزود در اجرای این طرح بیش از ١١٠٠ قلم انواع دارو اعم از غیر مجاز تقلبی و تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه نفرات دستگیر شده به همراه اقلام مکشوفه به مرجع قضائی معرفی شدند در توصیه‌ای به شهروندان گفت کلیه داروهای عرضه شده در خارج از دارو خانه فاقد استانداردهای لازم است و شهروندان برای تهیه اقلام دارویی صرفاً به دارو خانه‌ها مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار