معاون پرورشی آموزش و پرورش استان بوشهر:

توانمندسازی مربیان، معاونین پرورشی و مشاوران تحصیلی و تربیتی، برای فعالیت در ایام کرونا

دیلم(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع طلایه داران تربیت شهرستان دیلم گفت  مربیان و معاونین پرورشی و مشاوران تحصیلی و تربیتی مدارس  باید طبیب دوار باشند و برای فعالیتهای جهادگونه در ایام کرونایی ، خود را توانمند کنند.

کد مطلب: ۱۱۳۹۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی مربیان، معاونین پرورشی و مشاوران تحصیلی و تربیتی، برای فعالیت در ایام کرونا

علی موحدی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: با هماهنگی کامل با اداره کل امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی وزارت متبوع، دوره های ویژه ای برای توانمند سازی مربیان و معاونین پرورشی و مشاوران تحصیلی و تربیتی مدارس طراحی و تدارک دیده ایم که در هفته مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، بعضی از این دوره ها آغاز خواهد شد.
علی موحدی گفت: برنامه های خوبی برای این هفته و همچنین هفته کتاب و کتابخوانی طراحی و تنظیم و به شهرستانها و مناطق ابلاغ شده است که همه این برنامه ها در بستر فضای مجازی و عمدتا در شبکه ملی دانش آموزی شاد اجرا شده یا در حال اجرا است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای ارزشمند مربیان و معاونین پرورشی و مشاوران مدارس بیان کرد: در شرایط کرونایی حجم برنامه ها و فعالیتهای معاونت پرورشی و فرهنگی گسترش پیدا کرده و ما تلاش می کنیم علاوه بر گسترش فعالیت‌ها، عمق بخشی این فعالیتها نیز افزایش یابد.
موحدی گفت: ما در فعالیتهای پرورشی، دنبال ایده های نو و خلاقانه و جذاب هستیم تا بتوانیم مهارت‌های زندگی را به مخاطبان خود که آینده سازان میهن اسلامی، ایران عزیز، هستند آموزش دهیم.
گفتنی است مراسم تجلیل از تعدادی از طلایه داران تربیت شهرستان دیلم‌ با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، امام جمعه این شهرستان، بخشدار و رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از طلایه داران تربیت شهرستان دیلم برگزار و در پایان از طلایه داران منتخب، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار