تجلیل از فعالان و طلایه داران منطقه دلوار برگزار شد

دلوار(پانا)_معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت مربیان امور تربیتی و مشاوران تحصیلی و تربیتی مدارس ، آماده حل مشکلات و‌کاهش آسیبهای اجتماعی حاصل از دوران کرونابی دانش آموزان باشند .

کد مطلب: ۱۱۲۳۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از فعالان و طلایه داران منطقه دلوار  برگزار شد

علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع مدیران ، دبیران ، معاونین و مربیان پرورشی و مشاوران و مدیران کانونها و دارالقرآن های منطقه دلوار اظهار کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، واژه معلم مترادف با مربی آورده شده تا در مهمترین سند بالادستی نظام تعلیم و تربیت کشور ،با صراحت تاکید شده باشد که همه ارکان آموزش وپرورش باید نقش تربیتی خود را ایفاء نمایند .
موحدی افزود : معلمان ، مربیان ، مشاوران و دبیران برای اینکه در امر تربیت دانش آموزان موفق باشند ، باید اولا مربی باشند ، ثانیا مربی محبوب بچه ها باشند .
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، آشنایی کامل مجموعه آموزشی و پرورشی مدارس با علوم مشاوره ای بویژه روانشناسی رشد را ، ضروری دانست و افزود : در دوران کرونایی ، با آسیب‌های نوظهور و نوپدید در حوزه دانش آموزی مواجه هستیم که این امر ، کار مدیران و مربیان و مشاوران ما را برای امر تربیت سخت تر می کند.
موحدی در ادامه بیان داشت : می توانیم با تولید محتوی فاخر ، کوتاه و هدفمند ، بخش عمده ای از فعالیتهای پرورشی و فرهنگی را در بستر دنیای سایبر انجام و به مخاطبین خود ،منتقل نمائیم.
گفتنی است : در آئین تجلیل از طلایه داران تربیت منطقه دلوار که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، رئیس اداره امور تربیتی معاونت پرورشی استان ، حجت الاسلام والمسلمین زاهد دوست امام جمعه و همچنین رئیس اداره آموزش وپرورش و معاون پرورشی منطقه دلوار برگزار شد از جمعی از همکاران حوزه های آموزشی و پرورشی منطقه در قالب طلایه داران تربیت تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار