معاونان و مربیان پرورشی رهروان شهید رجایی و باهنر هستند  

بوشهر(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت معماران بزرگ تعلیم و تربیت و موسسان شجره طیبه و نهاد مقدس امورتربیتی، شهیدان رجایی و باهنر، برای مصونیت بخشی معنوی و فکری به دانش آموزان و مدارس  و حراست از مرزهای اعتقادی آینده سازان میهن اسلامی، این تشکیلات ارزشی را در آموزش و پرورش ایجاد کردند که تاکنون منشاءخیر و برکات زیادی برای نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران بوده است‌.

کد مطلب: ۱۱۶۶۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
معاونان و مربیان پرورشی رهروان شهید رجایی و باهنر هستند  

علی موحدی در همایش مدیران، معاونان و مربیان پرورشی و مشاوران مدارس شهرستانهای دشتستان، بوشهر، سعدآباد، شبانکاره و آبپخش که در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی برازجان و به میزبانی این شهرستان برگزار شده بود اظهار کرد: معماران بزرگ تعلیم و تربیت و موسسان شجره طیبه و نهاد مقدس امور تربیتی، شهیدان رجایی و باهنر، برای مصونیت بخشی معنوی و فکری به دانش آموزان و مدارس و حراست از مرزهای اعتقادی آینده سازان میهن اسلامی، این تشکیلات ارزشی را در آموزش و پرورش ایجاد کردند که تاکنون منشاء خیرات و برکات زیادی برای نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران بوده است‌.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: نهاد مقدس امور تربیتی در طول هشت سال دفاع مقدس و در مقابله با جریانهای انحرافی، فکری بسیار موفق و با سربلندی همه این پیچ های تاریخی را پشت سر گذاشت.

موحدی گفت: مشاوران و معاونان و مربیان پرورشی مدارس با تأسی به آرمانهای شهیدان والامقام رجایی و باهنر و در راستای ماموریت های امور تربیتی و تربیت دانش آموز در تراز انقلاب از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نکرده و در همه صحنه هایی که نظام مقدس اسلامی نیاز داشته است، حضوری موثر و بی وققه داشته اند.

موحدی ضمن قدرشناسی از خدمات و فعالیتهای مربیان پرورشی اعلام کرد: هفته بزرگداشت امور تربیتی فرصت مغتنمی است تا از زحمات و تلاش های خالصانه مربیان پرورشی و به تعبیر زیبای شهید رجایی، سربازان انقلاب تجلیل کنیم.

گفتنی است همایش قطبی تجلیل از طلایه داران تربیت شهرستان های بوشهر، دشتستان، سعدآباد، آبپخش و شبانکاره در برازجان با حضور علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، نوروزی فرماندار دشتستان، مسوولان آموزش و پرورش دشتستان برگزار و از فعالان و پیشکسوتان حوزه پرورشی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار