تجلیل از طلایه داران تربیت آموزش و پرورش شبانکاره برگزار شد

بوشهر(پانا)_ آیین تجلیل از طلایه داران تربیت و مربیان پیشتاز منطقه شبانکاره با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزارشد .

کد مطلب: ۱۰۹۰۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از طلایه داران تربیت آموزش و پرورش شبانکاره  برگزار شد

به گزارش پانا ، تجلیل از طلایه داران تربیت و مربیان پیشتاز منطقه با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ، رئیس سازمان دانش آموزی و کارشناسان سازمان دانش آموزی استان بوشهر در محل سالن تربیت آموزش وپرورش شبانکاره برگزار گردید.

سید حسن لواسانی فرد معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد : منطقه شبانکاره پتانسیل لازم برای رسیدن به رشد و کمال بیش از پیش را داراست و با انجام فعالیت های مختلف در طول سال تحصیلی اهتمام رسیدن به اهداف پرورشی و تربیتی در مسئولان منطقه وجود دارد.

لواسانی فرد وجود مشاوره در مدارس را فقط صرف هدایت تحصیلی ندانست و گفت: مبحث آسیب های اجتماعی مورد تاکید است و هر کاری در این زمینه انجام دهیم بسیار ارزنده و قابل تقدیر است.

او گفت : امسال 88 نفر از استخدام شوندگان در آموزش و پرورش استان از مربیان و مشاوران پرورشی می باشند که می تواند باعث تقویت فعالیت های این حوزه گردد.

هوشنگ عباسی رئیس آموزش وپرورش منطقه شبانکاره گفت : سرمایه های اصلی این مرز و بوم دانش آموزان هستند که مطمئنا باید در چارچوب یک نظام آموزشی و تربیتی صحیح قرار گیرند.

عباسی افزود : رسیدن به قرب الهی هدف نهایی همه ماست که باید دانش آموزان را به این سو هدایت و رهنمون کنیم.

در پایان با اهدا لوح سپاس از زحمات کارشناسان و مربیان پیشتاز منطقه شبانکاره قدردانی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار