روحانی در دیدار معاون نخست‌وزیر اوكراین:

نباید در زمینه توسعه اقتصادی به فشار كشورهای دیگر توجه کرد

خبرگزاری پانا: رییس جمهوری اسلامی ایران روابط ایران و اوكراین را رو به توسعه و پیشرفت دانست و گفت: در زمینه های كشاورزی و صنعتی روابط دو كشور خوب بوده است.

کد مطلب: ۱۱۳۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت‌الاسلام والمسلمین دكتر حسن روحانی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار معاون نخست‌وزیر اوکراین با بیان اینكه در زمینه توسعه اقتصادی خیلی نباید به فشار كشورهای دیگر توجه كنیم، تاكید كرد: همواره راه های مختلفی برای ادامه روابط و توسعه مناسبات وجود دارد.

روحانی با تاكید بر اینكه اراده دولت جدیدایران توسعه روابط با اوكراین خواهد بود اظهار امیدواری كرد رئیس جمهور اوكراین در یك فرصت مناسب از ایران دیدار كرده و این دیدار سرفصل نوینی برای توسعه هر چه بیشتر ر روابط دوجانبه باشد.

معاون نخست وزیر اوكراین نیز در این دیدار با بیان اینكه اوكراین برای روابط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران اهمیت بسزایی قایل است ، گفت: جمهوری اوكراین از بسط و تعمیق هر چه بیشتر روابط خود با ایران بویژه در عرصه های فرهنگی استقبال می كند.

معاون نخست وزیر اوكراین برای شركت در مراسم تحلیف دكتر روحانی عصر امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود ، به ایران سفر كرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار